Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Alweer een nieuw lid... (Frans)  (gelezen 1103 keer)

Offline Frans007

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
Alweer een nieuw lid... (Frans)
« Gepost op: 23-01-2007 22:11 u »
Hallo, ik ben Frans, 45 jaar uit Uithoorn. Ik brouw al denk ik 10 jaar met enige onregelmatigheid bier. Ooit eens op cursus geweest bij 't Wort Wat in Hoofddorp en ik moet zeggen, het blijft leuk en vooral lekker. Helaas komt het er weinig van. Soms maar één keer per jaar. Maar ik heb me voorgenomen om het weer vaker te doen. Aan de beginners op dit Forum, zoals Jan Willem, kan ik ook alleen maar aanraden om een cursus te volgen, want het brouwen lukt bij mij (bijna) altijd. De resultaten bevallen meestal prima.

Groetjes,

Frans

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline JeroenCV

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwen = verslavend
    • PINT
Re: Alweer een nieuw lid... (Frans)
« Reactie #1 Gepost op: 24-01-2007 07:23 u »
Welkom Frans,

Leuk dat je nu ook bent aangemeld. Mensen met veel ervaring (=10 jaar brouwen) zijn altijd welkom.

groet
Jeroen

Tags: