Hay ik ben tetmiera

Gestart door tetmiera, 16-03-2007 11:44 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tetmiera

Hallo, ik ben tetmiera,
Ik ben 21 jaar oud/jong.
Ik zit op het Van Hall in Leeuwarden, opleiding levensmiddelentechnologie.

Op dit moment hebben we een project over bierbrouwen. en bij het zoeken naar informatie kwam ik op deze site terecht.
Voor deze opleiding heb ik levensmiddelentechnologie gedaan op het mbo. daar hebben we toen ook bier gemaakt en dat vond ik toen al erg leuk.
Maar het is nu wel moeilijker omdat we nu een opdracht hebben om een light bier te maken. en we nu twee enzymen op het oog hebben waar moeilijk informatie over te vinden is. Maar het gaat ons lukken. :D

Als er nog vragen zijn vraag gerust.

groeten tetmiera

Eduard

Hoi Tetmiera, welkom op het forum!

Je bent niet de enige die een caloriearm bier moet brouwen. Kijk eens hier: http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,5906.0.html

Daar kun je zelf ook deelnemen aan de discussie.

Oscar

Hoi tetmiera welkom hier op het forum, wat is dat toch met die lightbieren op al die opleidingen ? Of is dat 1 docent die op deze manier goedkoop aan zijn lightbier/maltjes denkt te komen ?  :D :D

Goffe

Wat mij betreft doen ze het om het ons moeilijk te maken :P

JeroenCV

Waarschijnlijk een project docent die meerdere projectgroepen heeft, en lui is om maar één project te bedenken.  :weetbeter:

Eduard

Beetje jammer wel dan dat al die projectgroepen straks hun informatie uit één en dezelfde bron halen. Zo krijg je geen verschillende (mogelijke) oplossingen.

Maar goed, dit is off-topic. Deze draad is om Tetmiera welkom te heten. De discussie over lightbier kan in de andere draad worden voortgezet ;).

Caspar

Waarschijnlijk heeft die docent zelf ook internet en zit ie vrolijk mee te lezen  ;)...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.