05-05-2007 Nationale Brouwdag 2007

Gestart door Oscar, 09-01-2007 23:55 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hopmans


Citeerbierbrouwen

Idioterie om een zelfstandig naamwoord te plakken aan een werkwoord.
Dit vind ik pas onze taal verzieken.

 :denken:

Jacques

Dit is heel normaal in de Nederlandse taal. Een samengesteld woord heet dat. We bulken er van. Waarschijnlijk onder Engelse invloed worden steeds meer woorden losgeschreven. Dit komt de leesbaarheid niet altijd ten goede.

Hopmans


CiteerDit is heel normaal in de Nederlandse taal.
En toch vind ik het stom (voorgaande was ook zeker niet richting jou bedoelt).
Ik prefereer de Engelse methode, omdat dat rechtlijniger/logischer is.

 :degroeten:

Jacques

Ok, jij gaat binnenkort links rijden?

Hopmans


CiteerOk, jij gaat binnenkort links rijden?

Pas maar op!  ;D

 :degroeten:

oranjeboombiertje

Mijn brouwsel heb ik net geheveld. Het s.g. was een mooie 1010. Het schiet dus goed op met dit bier. Misschien kan ik net aan de eerste flesjes meenemen naar het ONK.

 :degroeten:
Wesley

Oscar

Citaat van: oranjeboombiertje op 08-05-2007  20:30 uMijn brouwsel heb ik net geheveld. Het s.g. was een mooie 1010.

Wauw! Dat is laag zeg! Morgen ga ik mijn kiwi witje overhevelen, dan gaat de Dunkles weizen in lagering (dat gisten moet maar eens opgehouden). Ik hoop ze beide op het Pronk bij me te hebben.

Caspar

Hi Oscar,

Heb je de resultaten van Nederland al doorgemaild naar Brewers Assosiation? Ik zag dit voorbij komen in mijn AHA TechTalk mail.

---

From: Janis Gross
Sent: Tuesday, May 08, 2007 10:29 AM
Subject: Submit Your Big Brew Results!

Hello to all of the Big Brew Site Directors!
 
I hope you all had as much luck as I did or more with the weather last Saturday; my Big Brew day stayed nice long enough for us to brew, BBQ, and clean up before the rain came down.  It was great!
 
If you haven't done so already, please enter your numbers for your Big Brew site: number of participants, number of batches brewed, and number of gallons made.  Remit here:  http://www.beertown.org/events/bigbrew/remit.aspx
 
The results will be tallied and posted soon, so don't delay!
 
Cheers,
Janis Gross
AHA Project Coordinator

Oscar

Citaat van: Caspar op 09-05-2007  19:51 uHi Oscar,

Heb je de resultaten van Nederland al doorgemaild naar Brewers Assosiation?

Nog niet....zal ik van de week ff doen  :duimop:

oranjeboombiertje

Citaat van: Oscar op 09-05-2007  00:07 uWauw! Dat is laag zeg!
Ik verwacht dat hij rond de 1008 gaat uitkomen. Het is een (droog gemaischt) zomerbiertje met Westmalle gist. Maar dat kan je natuurlijk proeven op het (pr)ONK

 :degroeten:
Wesley

oranjeboombiertje

Zojuist gebotteld. Het s.g. was 1011 ??? Als hij op tijd goed is neem ik hem mee naar het PRONK. Ik ga er vanuit dat er binnen 3 dagen koolzuur op zit dus dat moet wel lukken lijkt mij.

 :degroeten:
Wesley

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.