Een tweede poging: een nieuwe hobbybrouwer / hobbybrouwvereniging

Gestart door BartC, 02-01-2007 14:17 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BartC

Dag Allemaal

Net al geprobeerd hier mezelf voor te stellen, maar jammerlijk mislukt door het meesturen van een verkeerde bijlage.
Mijn naam is Bart, 34 jaar, gehuwd met Liesbet en wonende te Lichtaart (vlakbij Bobbejaanland) in Belgiƫ. Van opleiding en beroep ben ik chemicus (polymeerchemie).

Een 6-tal jaar terug zijn een aantal vrienden en ikzelf gestart met een bierproefclub. Na een tijdje wilden we wat meer en zijn we een hobbybrouwcursus gaan volgen. Ons eerste biertje, dat we bij onze lesgevers hebben gebrouwen, is net klaar met rijpen en smaakt veelbelovend. Half januari hopen we met onze eigen installatie aan de slag te kunnen gaan.

groeten
Bart

PS In bijlage stuur ik nog een foto mee van mezelf (links op de foto). De twee mensen rechts van Michael Jackson zijn mijn vrienden en medebrouwers Filip en Jan.

[verwijderd door de beheerder]

Oscar

Hoi Bart,

Welkom hier op het forum. Weer een Belg erbij  :D :D en weer een chemicus. Polymeerchemie heb ik ook in mijn opleiding
gehad. Leuk dat je nu ook verder wilt gaan met brouwen.

Suc6

 :degroeten:

dennisbier

Heb je ook nog wat aan polymeerchemie bij het bierbrouwen?
 :lessmile:

Oscar


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.