Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Een tweede poging: een nieuwe hobbybrouwer / hobbybrouwvereniging  (gelezen 1156 keer)

Offline BartC

• Vol lid
  • Land: be
  • Zot van Schuppenboer
    • BPC Orde van de zatte Mus
Dag Allemaal

Net al geprobeerd hier mezelf voor te stellen, maar jammerlijk mislukt door het meesturen van een verkeerde bijlage.
Mijn naam is Bart, 34 jaar, gehuwd met Liesbet en wonende te Lichtaart (vlakbij Bobbejaanland) in BelgiŽ. Van opleiding en beroep ben ik chemicus (polymeerchemie).

Een 6-tal jaar terug zijn een aantal vrienden en ikzelf gestart met een bierproefclub. Na een tijdje wilden we wat meer en zijn we een hobbybrouwcursus gaan volgen. Ons eerste biertje, dat we bij onze lesgevers hebben gebrouwen, is net klaar met rijpen en smaakt veelbelovend. Half januari hopen we met onze eigen installatie aan de slag te kunnen gaan.

groeten
Bart

PS In bijlage stuur ik nog een foto mee van mezelf (links op de foto). De twee mensen rechts van Michael Jackson zijn mijn vrienden en medebrouwers Filip en Jan.

[verwijderd door de beheerder]

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: een tweede poging: een nieuwe hobbybrouwer / hobbybrouwvereniging
« Reactie #1 Gepost op: 02-01-2007 14:24 u »
Hoi Bart,

Welkom hier op het forum. Weer een Belg erbij  :D :D en weer een chemicus. Polymeerchemie heb ik ook in mijn opleiding
gehad. Leuk dat je nu ook verder wilt gaan met brouwen.

Suc6

:degroeten:

Offline dennisbier

• Super lid
  • Een brouwer kent zijn gist
Re: Een tweede poging: een nieuwe hobbybrouwer / hobbybrouwvereniging
« Reactie #2 Gepost op: 07-01-2007 00:06 u »
Heb je ook nog wat aan polymeerchemie bij het bierbrouwen?
 :lessmile:

Online Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: Een tweede poging: een nieuwe hobbybrouwer / hobbybrouwvereniging
« Reactie #3 Gepost op: 07-01-2007 00:25 u »
Helemaal niets... ;)

Tags: