Etiketten van Lagos

Gestart door Hans (Lagos), 17-12-2006 00:46 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hans (Lagos)

Veel ettiketen op het forum vandaag, dus kan ik niet achterblijven

De Rubia brava (pittige blonde)


Trigo (graan Tarwe)

Menno

Mooie vrouwen etiketten zijn nooit weg! ;D

Maarre, zie ik er bar-code's op staan??!? ???

Drents Hopbier

Citaat van: Hans (Lagos) op 17-12-2006  00:46 uVeel ettiketen op het forum vandaag, dus kan ik niet achterblijven
Geef eens een uitleg/vertaling. Mijn Spaans is niet meer wat het was (en dat was al niet veel meer dan olé)

Hopbier

Hans (Lagos)

Net vermoeid thuis na een zware dag lopen en klauteren in de bergen.

De barcode is gewoon voor het uiterlijk en slaat verder nergens op.  8)

De tekst is als volgt:

Ambachtelijk gebrouwen bier met dank aan Alhambra cervezas voor hun donatie van de beste maltas, internationale gisten en hoppen in combinatie met de hoge kwaliteit van het water in Istán en het werk van een rare buitenlander en een bebaarde Panocho (inwoner van het gehucht Istán)

De eigenaar van Alhambra is een kennis van mijn brouwmaat en mijzelf en hij verwent ons met van alles en nog wat tot complete tapinstallaties aan toe, wij moesten dus wel iets als dank op ons bier vermelden.
Mijn brouwmaat heeft een baard als de kerstman, ;D en met het woord "guiri" wordt voorral in Zuid Spanje de buitenlanders  bedoeld, guiri stamt weer af van Christen en stamt nog uit de tijd dat dit gedeelte door de moren werd bewoond, nadat die weggejaagd waren :proost2: is het woord blijven hangen.

De zin  ! Esta cerveza es para ti ¡ zal niet zo moeilijk te begrijpen zijn:  Dit is jouw bier !

Ik moest er zelfs bij nadenken om het naar een beetje redelijk Nederlands te vertalen maar nu snel een heerlijke koele Trigo inschenken.  :proost:


Drents Hopbier

Citaat van: Hans (Lagos) op 17-12-2006  19:28 uIk moest er zelfs bij nadenken om het naar een beetje redelijk Nederlands te vertalen maar nu snel een heerlijke koele Trigo inschenken. 
En Trigo is een tarwebier, denk ik?

Hopbier

Hans (Lagos)

Citaat van: Drents Hopbier op 17-12-2006  20:51 uEn Trigo is een tarwebier, denk ik?
Hopbier

Klopt, ik heb het hierboven gecorrigeerd, ik raak regelmatig in de war van al de namen in het Nederlands, Spaans en Engels.
 :verbergen:

60/40 met Cascade, Hier beschreven, eenstapsmaisch maar toch een heerlijke frisse weizen geworden die niks in smaak mist.


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.