"Concurrentie" tussen amateur brouwers onderling

Gestart door Oscar, 24-11-2006 18:56 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gelfling

Oscar, dat lees je goed. Het heeft ons veel moeite gekost iedereen duidelijk te maken, dat je niet op je tenen getrapt moet zijn, als iemand iets niet lekker vindt.
Als iedereen dezelfde smaak zou hebben, zouden we allemaal met dezelfde vrouw getrouwd zijn.
Met die insteek, en sommige vrouwen kennende van mede-brouwers... zijn ze toch een stuk eerlijker geworden.
Heeft wel een club-cultuur golf veroorzaakt. Vind ik wel een goede zaak zo.
Ook ik loop wel eens naar de gootsteen, maar nooit zonder commentaar.

Liemingbrouwer

Oscar;
Ik houd u dus op uw woord en de volgende lading, reken toch een fles of tien (0,75 L.), komt jouw richting uit.
MO heeft nog een fles of acht sedert het BONK om te proeven; maar ik laat hem de nodige tijd want het waren allemaal 0,75 L. flessen.
Hoe meer proevers hoe meer meningen, door daarin te filteren komt men tot een mooi resultaat.
Groetjes
Liemingbrouwer

EBC

Pas op Liemingbrouwer, straks wil iedereen proeven!

Sjaak

Stuur maar op,  :proost2: :proost2:
Geef maar aan of je commentaar wilt hebben.

Heerlijk hoef ik niet meer naar de winkel om biertjes te halen. :dansen:

 :degroeten:

Menno

Citaat van: Oscar op 30-11-2006  18:56 u...Natuurlijk brouw je voor jezelf, maar de mening van anderen kan je kijk op je eigen produkt toch weer veranderen in positieve zin...

My point of view! :proost:



Citaat van: Liemingbrouwer op 30-11-2006  19:20 u...ik heb ook een paar vrienden die regelmatig bij mij komen "helpen" (lees drinken; en heb ik helemaal geen probleem mee) maar wat mij dus ook stoort is dat ze alle bieren die je ze voorzet geweldig vinden...

Misschien vinden ze het al bij voorbaat prachtig, omdat wat jij (als hobbybrouwer zijnde) maakt niet in de winkel te verkrijgen is? ;)

Liemingbrouwer

Citaat van: Menno op 03-12-2006  23:50 uMisschien vinden ze het al bij voorbaat prachtig, omdat wat jij (als hobbybrouwer zijnde) maakt niet in de winkel te verkrijgen is?
Daar kan wel wat in zitten en natuurlijk ook dat het helemaal gratis is.  Maar ik blijf wel ongeïnformeerd achter (over de smaak van mijn bier natuurlijk).

Groetjes
Liemingbrouwer

MO

Liemingbrouwer, ik heb er nog maar 1 te proeven. Heb echter op papier aantekeningen gemaakt, die moet ik nog verwerken. Geduld aub. En wees gerust: het zal barsten van de opbouwende kritiek.

Liemingbrouwer

Hallo MO,

Ik doelde helemaal niet op u met onderstaande:

Citaat van: Liemingbrouwer op 04-12-2006  10:08 uDaar kan wel wat inzitten en natuurlijk ook dat het helemaal gratis is.  Maar ik blijf wel ongeïnformeerd achter(over de smaak van mijn bier natuurlijk).

Maar had het over een eerder geschreven opmerking:

Citaat van: Liemingbrouwer op 30-11-2006  19:20 uVoor zo ver klopt alles; ik heb ook een paar vrienden die regelmatig bij mij komen "helpen" (lees drinken; en heb ik helemaal geen probleem mee) maar wat mij dus ook stoort is dat ze alle bieren die je ze voorzet geweldig vinden. Nooit zullen ze opbouwende kritiek geven.  Dit helpt mij natuurlijk niet vooruit, ik wil iemand die mij eerlijk zegt wat hij van de bieren vindt.  Hij mag gerust zeggen dat ze slecht zijn, liefst met een onderbouwde stelling waarom ze slecht zijn.   Daarom zal ik zo veel mogelijk mijn bieren laten keuren en dat hoeft niet door keurmeesters te zijn. Dus kan ik mij heel goed vinden bij het citaat van Oscar;

En de opmerking daarop:

Citaat van: Menno op 03-12-2006  23:50 uMisschien vinden ze het al bij voorbaat prachtig, omdat wat jij (als hobbybrouwer zijnde) maakt niet in de winkel te verkrijgen is? ;)

Dus MO proef rustig verder en je zal mij heel blij maken met onderbouwde kritiek op de biertjes.  Waarvoor mijn eeuwige dank.

Groetjes
Liemingbrouwer

Oscar

Citaat van: Liemingbrouwer op 30-11-2006  19:57 uOscar;
Ik houd u dus op uw woord en de volgende lading, reken toch een fles of tien (0,75 L.), komt jouw richting uit.

 :groots: Dank hiervoor. Een paar flessen minder graag, ik moet het met de trein meeslepen (ik neem een klein sleepkoffertje mee), en koop daar ook altijd nog een paar flesjes. Dus met de helft ben ik ook al blij. Ik zal ook een paar flesjes van mijn brouwsels die dan nog heb mee nemen, kun jij die weer proeven  :proost2:

Groeten en gezondheid
Oscar

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.