3/4-03-2007 Zythos Bierfestival

Gestart door Oscar, 22-11-2006 00:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thibolleke

Pfff echt flauw dat je niet gaat hoor.

dennisbier


thibolleke

Ja vind ik wel hoor. Behoort toch wel tot de grootste van het jaar.

Oscar

Ja, dit is naar mijn idee het jaarlijkse hoogtepunt op bierfestivalgebied. Ik ga hier dan ook al enkele jaren naar toe, ben destijds in Antwerpen begonnen, toen het nog de 24-uurs was. Ik mis het geen enkel jaar meer de komende jaren. Vanuit mijn eigen gilde gaat er jammerlijk niemand mee naar toe, maar dat is hun gemis.


dennisbier

Goed, dan maar zonder rokerij.
Ik neem mijn oude ploegmaat mee als hij kan.
Ik zal proberen hem te overtuigen van de noodzaak om erbij te zijn.  ;D

Hebben ze ook bierpoezen, zoals pitspoezen?  :idea:

Oscar

Ja hoor, bij de stand van Urthel  :-*  ;D

dennisbier

Nee, die poes wordt te goed bewaakt door Bas van Ostaden  :denken:

Je bedoeld toch Hildegard?.... :weetniet:

BuBS

Bas laat af en toe Hildegard even los, zeker als ze mij ziet.
Amay, daar is mijn Kees, zegt ze dan en dan plaats ik liefdevol drie kussen op haar wangen.
Het leven is zwaar.


Gr Kees

Oscar

Kees, boefje toch, we zijn allen jaloers op jou. ;D

dennisbier

Eerst je mond spoelen met samaranth, dat trekt haar aan! ;D

roco

De Deltabrouwers komen dit jaar op zondag naar het festival, dus wil je ons niet tegenkomen kom op zaterdag ;D

 :dansen:

groeten

roco

Oscar

oke, bedankt voor de waarschuwing !!!  ;D ;D  Zijn er nog meer mensen die dat weekend St Niklaas niet kunnen weerstaan ?

Oxhead

Zaterdags ben ik en mijn broer Rene er zeker, wij gaan met de trein en zullen daar zeker wel enige Deltabrouwers tegen komen.
Groeten Marco :degroeten:

Oscar

Marco,

Mij kun je tegen het lijf lopen, zaterdag & zondag. maar de Deltabrouwers komen een dag later...

Jacques

Zaterdag komt ook De Roerstok naar het festival.

Degenen die daarvoor belangstelling hebben kunnen nog mee met de bus, die vanaf Tilburg vertrekt.

De kosten bedragen € 12,50 p/p voor niet-leden van De Roerstok.      
Vertrek bij Soekmekaar: 11.30 uur.
Aankomst: Stadsfeestzaal: 13.00 uur.
Vertrek bij Stadsfeestzaal: 19.00 uur.
Aankomst bij Soekmekaar: 20.30 uur.

Soekmekaar is het buurthuis waar De Roerstok thuis is. Het adres is Generaal Kockstraat 2a te Tilburg.

Aanmelden is mogelijk via een PM aan mij of door Huub Soemers van De Roerstok te bellen, tel. 013-5356751.
Vermeld daarbij je volledige naam, adres en telefoonnummer.

gelfling

Ik ben zondag van de partij. Dan is het daar niet zo druk als op zaterdag.
We kunnen met een aantal personen meerijden met de bus van Rombout. Goed geregeld!  :duimop:

Oscar

Kijk eens aan, de bus van Rombout komt dan ook. Wordt gezellig op zondag, met de Deltabrouwers, de Rombout brouwers en nog wat los volk.  :D

JeroenCV

Oscar,

Ik heb dus ook een hotel in Antwerpen, hoe ga jij naar Antwerpen? Ga je eerst naar Antwerpen dan naar Zythos? Afspreken op een station?

Oscar

Jeroen, lijkt mij een goed plan. Ik verblijf in het Biljard hotel, dat is vlak bij het station. Antwerpen ligt op de route, dus zaterdag eerst in het hotel in checken dan door naar St Niklaas, eerst bodempje leggen, en dan gezellig proeven.  :proost2:

Oscar

Even de reisplanner bekeken. Ik reis via Rotterdam CS naar Antwerpen. Dus misschien te zijner tijd op Rotterdam CS afspreken ?

JeroenCV

Is goed, ik stuur je volgende week wel een pb-tje

thibolleke

Ik vertrek ook aan Antwerpen Centraal. Om hoe laat denken jullie daar een trein te nemen?

Groet
thibolleke

Oscar

Nog niet zeker hoor, maar het bierdrinken begint om 12.00 uur, ik denk zo tussen 13.00 en 14.00 uur.  :proost2:

Oscar

Net even de bierlijst bekenen en Achouffe zal daar een La Chouffe Brew 4000 (tripel 8,0%) schenken en natuurlijk de Chouffe Houblon.  :elifant:

JeroenCV

Even aandacht voor het volgende: op de website van ZBF staat een melding van werk aan het spoor in Belgie kijk even op http://www.zbf.be/nl/home/vervoer.htm#train voor meer info.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.