Ik ben wel lid van een brouwclub, tWortWat in Hoofddorp. We hebben eens per maand een clubavond en die zijn heel afwisselend. We doen aan clubkampioenschap, dan zie je zo'n 30 man met 4 aan een tafeltje zitten en (hevig) discussiëren. We hebben sprekers, uit eigen gelederen maar ook van buiten, soms een brouwer, Swinkels van Bavaria kan ik me herinneren bv, maar ook eigen leden staan soms te vertellen.
Iedere clubavond een vragenstukje, we hebben meestal een maandbier op fust door een van de eigen leden gebrouwen. Een keer of 4 per jaar een gezamenlijke brouwdag, dan staan er meestal 12 tot soms 18 bouwkoppels te werken aan hetzelfde recept

, heel gezellig en leerzaam. Installaties variëren van RIMS tot gewoon potten en pannen.
Verder een hele rij commissies, Gistcommissie, moutmolencomm, Bibliotheekcomm, clubblad&website, RIMS comm, Brouwcursus, Gistcursus, Excursiecommissie, Inkoopcommissie,, Polderbokcomm.
Kortom het is een levendige boel, TWW heeft heel wat leden, rondom de 100/120 (dacht ik) veelal uit Noord- en Zuid-Holland, Utrecht. Sommige leden hebben er echt een reisje met openbaar vervoer voor over.
O ja, we hebben ook iedere keer een wisselende keus aan commerciële niet standaard biertjes.
Kom eens kijken, zou ik zeggen.
Zelf ben ik lid van de excursiecommissie, we organiseren twee keer per jaar een excursie, laatste keer naar Düsseldorf en Krefeld, heel geslaagd vindt iedereen ( 40 deelnemers)