BKG gefeliciteerd!

Gestart door Jacques, 08-11-2006 20:08 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Afgelopen zondag vierde het BKG haar 20 jarige bestaan door middel van een feestelijke studiedag.

Langs deze weg wil ik het bestuur van het BKG (nogmaals) feliciteren met dit heugelijke feit.

Foto's van de feestelijke studiedag kun je zien door hier te klikken.

Caspar

Ik lees dat Derek Walsh wat uitleg geeft over een nieuw biertype op de BKG biertypenlijst. Spannend!


gelfling

Leuk! ik zou er bijna keurmeester van worden!

Oscar

Citeer
De organisatoren hadden voor de leden een speciaal BKG 20 jaar jubileumbier gebrouwen.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de kwaliteit van deze bieren? Hoeveel punten zijn deze bieren waard?  :D

Groeten en gezondheid
Oscar


Jacques

Citaat van: Oscar op 08-11-2006  20:37 uNu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de kwaliteit van deze bieren? Hoeveel punten zijn deze bieren waard?  :D

Ik eigenlijk ook wel want ik had twee bieren ingeleverd. Deze waren echter niet naar een bepaald biertype gebrouwen. Om die reden zullen ze wel weinig punten krijgen. Maar daarom zullen ze niet minder smaken.   samenvol

Peter_van_den_Hurk

Citaat van: gelfling op 08-11-2006  20:32 uLeuk! ik zou er bijna keurmeester van worden!
Ga eens kijken op de bkg site www.bierkeurmeestersgilde.nl ---> opleidingen --->informatie cursus ---> Opgeven cursus BKG bierkeurmeester

Groet Peter

Oscar

Citaat van: Peter_van_den_Hurk op 09-11-2006  02:19 uOpgeven cursus BKG bierkeurmeester

Gedaan  :hoera: :groots:

Groeten en gezondheid
Oscar

Peter_van_den_Hurk

Heer Oscar,
Jij staat bovenaan op de lijst, er heeft zich verder nog niemand gemeld n.l.
Groet Peter

MO

Jij wilt niet meer meedoen aan wedstrijden Oscar?

Caspar

Citaat van: MO op 10-11-2006  10:11 uJij wilt niet meer meedoen aan wedstrijden Oscar?

Ik zou best keurmeester willen worden ooit, maar eerst is mijn doel om het ONK te winnen  ;D

Oscar

Citaat van: MO op 10-11-2006  10:11 uJij wilt niet meer meedoen aan wedstrijden Oscar?

Zekers wel Maar daarintegen wil ik ook bieren leren keuren en een waardig oordeel kunnen geven aan jullie bieren  :biersmile:. En als keurmeester kun je best aan een wedstrijd meedoen, indien je niet hoeft te keuren.

Groeten en gezondheid
Oscar

MO

Zo'n reactie had ik wel verwacht. Ik deel die mening niet: ik vind dat keurmeester geen bieren meer in mogen sturen. Proefbrouwsels van (beginnnende) commerciële brouwerijen zijn, indien gebrouwen onder thuisbrouw condities, natuurlijk wel toegestaan. Haha.

Oscar

Citaat van: MO op 10-11-2006  12:56 uik vind dat keurmeester geen bieren meer in mogen sturen.

Onzin! Geef mij één geldige reden waarom een keurmeester geen bier in zou mogen inzenden op bijvoorbeeld een ONK als hij daar toch niet keurt?

Groeten en gezondheid
Oscar

Drents Hopbier

Citaat van: Oscar op 10-11-2006  13:40 uOnzin! Geef mij één geldige reden waarom een keurmeester geen bier in zou mogen inzenden op bijvoorbeeld een ONK als hij daar toch niet keurt?
Ben ik het geheel mee eens. En na een bierkeurmeestercursus ben (schrijf) je waarschijnlijk wat kritischer over je eigen bieren.

Hopbier

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.