Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Hallo allemaal, ik ben Jan  (gelezen 2034 keer)

Offline jan G

• Junior lid
  • **
  • ik hou van lekker eten en lekker drinken
    • Jan Gerritsen Catering
Hallo allemaal, ik ben Jan
« Gepost op: 31-10-2006 10:25 u »
 :lekkerbier:
Hallo allemaal.

Mijn naam is Jan en ik ben nu ongeveer een maandje aan heb uitproberen met bier kits. mijn volgende stap is om verder te gaan met echt brouwen van bier. Ik ben 29 jaar en ik ben kok van beroep van daar mijn interesse in eten en natuurlijk ook drinken. Ik ben nu nog maar net begonnen met bier en de informatie die ik hier al heb gelezen is heel veel.

Als mensen nog adviezen hebben voor een net beginnende brouwer zijn deze natuurlijk altijd welkom.

PROOST

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline JeroenCV

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwen = verslavend
    • PINT
Re: Hallo allemaal
« Reactie #1 Gepost op: 31-10-2006 11:05 u »
Welkom Jan,

Waar ben je kok?

Mijn tip: begin met het lezen van de cursus op de hoofdpagina en dan alle vragen die je hebt op het forum zoeken.

Succes
Jeroen

Offline Johannes

• Super lid
    • De Brouwketel
« Reactie #2 Gepost op: 31-10-2006 18:27 u »
Als mensen nog adviezen hebben voor een net beginnende brouwer zijn deze natuurlijk altijd welkom.

Je bent kok? Mooi. Dan alvast het volgende advies: kruiden horen in eten, niet in bier.  :clownsmile:

Welkom op dit forum en hou ons op de hoogte van je bevindingen.

groet,