Tekst achter op de Rug voor Forum kleding

Gestart door Oscar, 04-09-2006 18:56 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke tekst moet er op het Forum Sweater komen ?

Zoals ik thuis brouw, brouwt het nergens (Jeroen CV)
1 (2.8%)
Echte mannen brouwen zelf (Adrie)
2 (5.6%)
Denk, brouw, drink en bewonder (Adrie)
2 (5.6%)
...maar ik verander water in bier (Adrie)
14 (38.9%)
Het beste bier brouw ik zelf! (Jacques)
17 (47.2%)
Fijnproevers brouwen zelf !!  (Tsjerk)
0 (0%)
Fijnproevers brouwen hun eigen bier !! (Tsjerk)
0 (0%)
Ik brouw meer dan ik drink (Eduard)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 36

Adrie

Van mij mag dat. En iedereen die zijn stem nog wil veranderen mag dat doen.

Zullen we een dag en tijdstip afspreken wanneer de poll gesloten wordt? Degene die dan voor staat wordt het.

JeroenCV

Citaat van: Oscar op 04-09-2006  18:56 uEind deze week wil ik de balans opmaken en de definiteive tekst en kleur voor de sweater vaststellen en de definiteive bestellingen opnemen.

Dit is toch al een eindtijdstip voor de peilling?

Oscar

Ik maak het spannend...zaterdag middag...rond 16.00 sluit ik de peiling..... :D :D

Groeten en gezondheid
Oscar

Tsjerk

29 stemmen? ........ en er zijn 880 leden!

Wil er maar 3,3% van de leden deze eenmalige unieke hobbybrouwen.nl trui?


Caspar

1x XL voor mij. Als ze beduidend kleiner uitvallen een XXL. Zoals enkele misschien weten ben ik 1,94... de bierpens valt nog wel mee  ;D

Niels

Oscar,

Zou je mij willen noteren voor 1x  XXXL, ik heb ook geen enorme pens maar ben wel groot :lekkerbier:

Oscar

Bij deze is de peiling gesloten. De definitieve tekst op de sweaters wordt :

Het beste bier
brouw ik zelf!

groeten en gezondheid
Oscar

Jacques

Dat was een spannende nek-aan-nek race. De alternatieve tekst van Adrie was dan ook erg sterk!


Oscar,

Ik neem dat je een kleur geel gaat bestellen die hier op het forum te vinden is. De iets donkere kleur geel lijkt mij heel geschikt. Ook zou je kunnen kijken naar de kleur van de sticky onderwerpen.
Een kanarie gele kleur lijkt mij minder geschikt.

Oscar

Citaat van: jacbier op 09-09-2006  16:51 uDat was een spannende nek-aan-nek race. De alternatieve tekst van Adrie was dan ook erg sterk!

Als we deze actie in de toekomst ooit nog eens gaan herhalen wordt de tekst van adrie genomen...

Qua kleur ben ik ook een beetje afhankelijk van de leverancier, maar dat zal wel in orde komen...een klein beetje vertrouwen...ik ga voor kwaliteit !!

Groeten en gezondheid
Oscar

Adrie

Zeker spannend! Mooi dat we zoiets op democratische wijze kunnen beslissen! Mooie tekst, mooie sweaters, ik ben benieuwd hoe ze er straks precies uitzien.

Cisdevésser

Hoi,

Je kunt mij ook noteren voor een XL met naam.
een nieuwe pol wil ik niet starten, maar is de tekstkleur op de rug toevallig groen ?

Oscar

Citaat van: Cisdevésser op 09-09-2006  22:03 uHoi,

Je kunt mij ook noteren voor een XL met naam.
een nieuwe pol wil ik niet starten, maar is de tekstkleur op de rug toevallig groen ?

ZWART

Oscar

Wellicht nog even ter overvloede....


Het wordt dus een gele sweater met voorop het forum logo. Indien je een naam eronder wilt , wordt deze er op geborduurd !. Achterop komt de gekozen
tekst te staan. Hoewel velen (misschien wel iedereen) al hun wensen qua bestelling op het forum hebben geplaatst wil ik graag per mail nog even een definitieve bevestiging van ieder zijn bestelling. Dus stuur even een mail naar Hobbybrouwen@the-force.demon.nl met daarin de volgende gegevens :


* Je echte naam + Adres (voor eventueel verzenden)
* Het aantal sweaters dat je wenst te bestellen
* De gewenste maat (M,L,XL,XXL,XXXL, Maximun size)
* De naam die je op de sweater geborduurd wilt hebben (komt onder het logo te staan)


Als de definiteive prijs bekend is krijg je van mij een rekening..Indien je deze betaald voor het BONK lever ik 'm daar af. (Even aangeven of je daar aanwezig bent !! zodat ik straks niet nog 5 sweaters mee terug moet slepen).

Eventuele verzendkosten worden vooraf in rekening gebracht, onverwachts toch verzenden...wordt onder rembours gedaan
(kost je ongeveer  12 €..of meer).

Voor de mensen die hun bestelling nog niet bevestigd hebben, graag a.s.a.p / s.z.m. een mail sturen. Ik wil eind deze week de bestelling de deur uit doen

Groeten en gezondheid
Oscar


Oscar

Het Groningse gilde vond de tekst ook wel aardig denk ik...


Adbrouwt

Citaat van: Oscar op 10-04-2016  17:39 uHet Groningse gilde vond de tekst ook wel aardig denk ik...


Het  beste bier hoeft niet het lekkerste bier te zijn   :nut:

DJ

Leuk  :D
Doe je goed, wel een leuke sweater

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.