Overige > Peilingen

Tekst achter op de Rug voor Forum kleding

(1/9) > >>

Oscar:
Voor de leden van dit forum wil ik een sweater laten maken. Het wordt een dunne sweater met lange mouwen, met voorop (op de linker borst) het
Forum logo in Full-color. Onder het forum logo wordt dan een door jouw aangegeven naam geplot of geborduurd. Op deze manier worden de forum badges
onnodig of bier-festiviteiten waar veel forummers komen... En natuurlijk is het een mooi stukje reclame voor het forum buiten deze festiviteiten om (Draag 'm ook op je werk of tijdens een excursie met je vereniging/gilde..)

Geef na je stem in een reactie ook aan wat je voorkeur is :
* Eigen naam per sweater Borduren : Kost €7,- per shirt extra en levertijd is ± 2-3 weken langer
* Eigen naam per sweater plotten (goede kwaliteit) : Kost € 4,- per shirt extra, geen extra lange levertijd.

Verder nog even aangeven welke voorkeur je hebt voor de kleur van de sweater, op de valreep zijn hier 2 opties voor :
* Een groene sweater (Optie geleverd door MO)
* Een gele swaeter (Optie geleverd door Jacques)

De kosten zullen ongeveer komen op zo'n 25 - 30 euries per sweater

De druk techniek voor het full-color logo vereist wel enkele wasvoorschriften voor een langere houdbaarherid v/d kwaliteit :
 - De sweater mag niet te heet gewassen worden
 - Tijdens wassen de sweater binnenste buiten in de wasmachine doen

Eind deze week wil ik de balans opmaken en de definiteive tekst en kleur voor de sweater vaststellen en de definiteive bestellingen opnemen. Als alles
goed is worden de sweaters op het BONK afgeleverd....ben je niet daar aanwezig, dan wordt ie opgestuurd (Extra porto kosten !!)

Andere iedeeën voor teksten zijn nog welkom...

Groeten en gezondheid
Oscar

Arend:
Hoi Oscar,

mijn voorkeur gaat uit naar geel met mijn naam erop geborduurd.

groeten Arend

MO:
Ik ben het met de meerderheid (tot op heden) eens en heb de profane tekst gekozen. Die laatste tekst kan niet kloppen, dat moet natuurlijk zijn ik brouw te weinig voor mijn dorst.

Henk oet Paiz:
Geel met geborduurde naam, maat XXL.

Groeten,

Henk  :proost2:

Tsjerk:
Ik wil graag een gele (alhoewel je er alle vlekken op ziet)

Maar kan het ook met een verticaal streepje, dat kleedt wat slanker af!   ;D ;D

1x M en 1x XXL met naam

:degroeten:  Tsjerk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie