Tekst achter op de Rug voor Forum kleding

Gestart door Oscar, 04-09-2006 18:56 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke tekst moet er op het Forum Sweater komen ?

Zoals ik thuis brouw, brouwt het nergens (Jeroen CV)
1 (2.8%)
Echte mannen brouwen zelf (Adrie)
2 (5.6%)
Denk, brouw, drink en bewonder (Adrie)
2 (5.6%)
...maar ik verander water in bier (Adrie)
14 (38.9%)
Het beste bier brouw ik zelf! (Jacques)
17 (47.2%)
Fijnproevers brouwen zelf !!  (Tsjerk)
0 (0%)
Fijnproevers brouwen hun eigen bier !! (Tsjerk)
0 (0%)
Ik brouw meer dan ik drink (Eduard)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 36

Oscar

Voor de leden van dit forum wil ik een sweater laten maken. Het wordt een dunne sweater met lange mouwen, met voorop (op de linker borst) het
Forum logo in Full-color. Onder het forum logo wordt dan een door jouw aangegeven naam geplot of geborduurd. Op deze manier worden de forum badges
onnodig of bier-festiviteiten waar veel forummers komen... En natuurlijk is het een mooi stukje reclame voor het forum buiten deze festiviteiten om (Draag 'm ook op je werk of tijdens een excursie met je vereniging/gilde..)

Geef na je stem in een reactie ook aan wat je voorkeur is :
* Eigen naam per sweater Borduren : Kost €7,- per shirt extra en levertijd is ± 2-3 weken langer
* Eigen naam per sweater plotten (goede kwaliteit) : Kost € 4,- per shirt extra, geen extra lange levertijd.

Verder nog even aangeven welke voorkeur je hebt voor de kleur van de sweater, op de valreep zijn hier 2 opties voor :
* Een groene sweater (Optie geleverd door MO)
* Een gele swaeter (Optie geleverd door Jacques)

De kosten zullen ongeveer komen op zo'n 25 - 30 euries per sweater

De druk techniek voor het full-color logo vereist wel enkele wasvoorschriften voor een langere houdbaarherid v/d kwaliteit :
 - De sweater mag niet te heet gewassen worden
 - Tijdens wassen de sweater binnenste buiten in de wasmachine doen


Eind deze week wil ik de balans opmaken en de definiteive tekst en kleur voor de sweater vaststellen en de definiteive bestellingen opnemen. Als alles
goed is worden de sweaters op het BONK afgeleverd....ben je niet daar aanwezig, dan wordt ie opgestuurd (Extra porto kosten !!)

Andere iedeeën voor teksten zijn nog welkom...

Groeten en gezondheid
Oscar

Arend

Hoi Oscar,

mijn voorkeur gaat uit naar geel met mijn naam erop geborduurd.

groeten Arend

MO

Ik ben het met de meerderheid (tot op heden) eens en heb de profane tekst gekozen. Die laatste tekst kan niet kloppen, dat moet natuurlijk zijn ik brouw te weinig voor mijn dorst.

Henk oet Paiz

Geel met geborduurde naam, maat XXL.

Groeten,

Henk  :proost2:

Tsjerk

Ik wil graag een gele (alhoewel je er alle vlekken op ziet)

Maar kan het ook met een verticaal streepje, dat kleedt wat slanker af!   ;D ;D

1x M en 1x XXL met naam

 :degroeten:  Tsjerk

Johannes

Citaat van: Tsjerk op 04-09-2006  21:22 uIk wil graag een gele (alhoewel je er alle vlekken op ziet)

Bier vlekt niet, XL in geel graag.  :biersmile:

Koen

Ik heb niet echt een voorkeur, het zijn allemaal goeie teksten die zo mijn rug op kunnen :duimop:.

Wat zijn de maten? Ik wil de grootste : (X)XXL
Groen of donkergeel vind ik mooier dan lichtgeel, maar lichtgeel mag ook als de meerderheid daar voor is.
Natuurlijk met naam er op, dan weet ik wanneer ik met iemand anders praat of dat ik voor de spiegel sta.
Moet ook de achternaam er op geprint?

Koen

Oscar

Citaat van: Koen op 04-09-2006  21:48 uMoet ook de achternaam er op geprint?

we doen niet aan moetjes....mag wel, (moet) niet...mag forum naam zijn of je eigen naam

Groeten en gezondheid
Oscar

bazje

Zoals al elders vermeld op dit forum lijkt mij groen praktischer, maar met geel ga ik ook akkoord.
Naam of namen plotten is prima !!
1x maat XL


Bazje.....

bazje

Zijn de sweaters ook naderhand nog bij te bestellen ?

Adrie

Ik wil een L, in geel, zonder naam.

William

Ik wil graag een gele in maatje XL met geborduurde naam (William)

Oscar

Citaat van: bazje op 06-09-2006  19:51 uZijn de sweaters ook naderhand nog bij te bestellen ?

Voorlopig niet....of het moet in grote getallen zijn (meer dan 10 stuks) dan kan ik ze vast wel opnieuw laten maken...

Citaat van: Adrie op 06-09-2006  21:20 uIk wil een L, in geel, zonder naam.

Tjoh...om het makkelijker te maken..wel borduren..niet borduren....kan wel hoor..:-)

Groeten en gezondheid
Oscar

Oscar

Citaat van: bazje op 06-09-2006  19:50 uNaam of namen plotten is prima !!

We gaan borduren...dat willen de meeste !!  Niet te veel variabelen...in een andere thread is al aangegeven dat dat nergens goed voor is.. ;D ;D ;D :degroeten:

Groeten en gezondheid
Oscar

Adrie

Citaat van: Oscar op 06-09-2006  23:36 uTjoh...om het makkelijker te maken..wel borduren..niet borduren....kan wel hoor..:-)

Ik bedoel maatje L zonder naam op een gele sweater.

gelfling

Hmmm, leuk initiatief!

Ik weet niet hoe L of XL uitpakt, maar voor mij dan liever een XL, geeltint (liefst niet dat super felle basis geel) met naam gelfling.
Uitdelen op hobbybrouwen dag scheelt verzendkosten..... (ik hoop dat ik op tijd terug ben..)


Oscar

Citaat van: gelfling op 07-09-2006  11:33 uUitdelen op hobbybrouwen dag scheelt verzendkosten..... (ik hoop dat ik op tijd terug ben..)

Dat is sowieso al de bedoeling....des te meer een reden om op het BONK aanwezig te zijn !!

Groeten en gezondheid
Oscar

Ps...leuk om de "strijd" tussen de 2 teksten te volgen.....Ik ben benieuwd welke het uiteindelijk wordt.....

JeroenCV

Borduren, maatje L en kleur Groen.

Oscar

Citaat van: JeroenCV op 07-09-2006  13:07 ukleur Groen.

we doen 1 Kleur !! en volgens mij heeft geel de voorkeur...

Groeten en gezondheid
Oscar

JeroenCV

Dat las ik ook na het nalezen van de reacties van anderen.....Nou Geel is ook een mooie kleur!! 

Het gaat erom dat we herkenbaar zijn.

Henielma

Voor mij ook graag een sweater met naam in de maat L.

Alvast bedankt en tot op het BONK

Herman

Doe mij maar een gele zonder naam, maatje XXL. De schouders zijn wit als ware het een schuimkraag? ;)

thibolleke

Doe mij maar een M met naam (thibolleke)

Ik weet alleen echt niet of ik aanwezig kan zijn op BONK.
Dus voor mij al bestellen en zo nodig opsturen.
Dat laat ik nog wel weten.


Groeten
Trouwens echt een goed idee zo'n shirts!!!!

Oscar

hmmmmm....de stemming is nu nog gelijk spel...ik wacht nog op een alles beslissende stem...dan wordt de poll gesloten, is de definiteive tekst bekend en ga ik de bestellingen inventariseren..

Groeten en gezondheid
Oscar

JeroenCV

Citaat van: Oscar op 08-09-2006  16:21 uhmmmmm....de stemming is nu nog gelijk spel...ik wacht nog op een alles beslissende stem...dan wordt de poll gesloten, is de definiteive tekst bekend en ga ik de bestellingen inventariseren..

Hmmm....mijn stem gaat niet winnen...mag ik mijn stem verwijderen en op een van de koplopers uitbrengen?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.