Programma ONK 2025, verslag en foto's.

Gestart door ONK2025, 15-06-2025 22:25 u

Vorige topic - Volgende topic

ONK2025

Met gepaste trots maken wij onze laatste spreker bekend op het ONK 2025: het is niemand minder dan David Heath!
Daarmee kunnen we het complete programma delen:

De sprekers op het ONK festival zijn: Ferry Wijnhoven, Ithar da Costa en David Heath!
Het programma voor het ONK festival op zaterdag 21 juni 2025 ziet er als volgt uit:

14:00 uur - 14:45 uur Ferry Wijnhoven
15:00 uur - 15:45 uur Ithar da Costa
16:00 uur - 16:45 uur David Heath
17:00 uur - 18:00 uur prijstuitreiking ONK

Lokatie: Auditorium Vathorst College
Leeghwaterplein 1-3 Amersfoort

Bij aankomst op het ONK krijg je een folder uitgereikt met daarin een QR code waarmee je je kan aanmelden voor de lezingen.
Kom dus op tijd als je verzekerd wil zijn van een plaats!
Het festival is vanaf 13:00 uur geopend.

Zie voor meer informatie ONK Festival

Jacques

Vandaag naar de prijsuitreiking van het ONK 2025 In Amersfoort geweest. De organiserende club was de Amervallei die met het ONK haar 40-jarig bestaan vierde.
Voor de uitslagen zie https://www.onkbrouwen.nl/uitslagen

Ik was met de auto naar Amersfoort gereden in verband met warme weer en het feit dat er geen treinen reden tussen Tilburg en De Bosch. De locatie was echter perfect bereikbaar met het OV.

Mede Roerstoklid Braamhorst won de eerste prijs in de klasse A. Hij werd overladen met prijzen, net als de andere winnaars. Omdat hij niet al te ver van mij woont bood ik aan om hem naar huis te rijden met al zijn prijzen.
Algemeen kampioen was Jaap van der Meer met een Bohemian Dark Lager. Jammer dat hij niet aanwezig was bij de prijsuitreiking. Dubbel jammer. Hij kon zo het applaus niet in ontvangst nemen en ook niet alle prijzen en dat waren er erg veel. In het reglement staat namelijk dat de winnaar aanwezig moet voor de ontvangst van de prijzen en dat deze niet nagezonden worden... Het was zo veel dat deze niet met mijn middelklasse auto meegenomen konden worden. Dikke pech dus. Maar wel mooi dat hij gewonnen heeft, want die eer heeft hij wel.

Overigens was het ONK prima georganiseerd en het was er gezellig. Via de foto's kunnen jullie dat ook zien.

Jacques

Vervolg foto's.
De winnaars hadden flink wat te verslepen...

Jacques

Vervolg foto's.

Jaap van der Meer

Ik voel me zeer vereerd met het feit dat ik me Kampioen ONK 2025 mag noemen.
Heel erg jammer dat ik niet aanwezig kon zijn om de felicitaties en het applaus in ontvangst te kunnen nemen in verband met ziekte!

Reinier den Toom

Leuk dat er zoveel foto's zijn gemaakt Jacques en ook nog zo snel online.

Citaat van: Jaap van der Meer op 22-06-2025  09:27 uIk voel me zeer vereerd met het feit dat ik me Kampioen ONK 2025 mag noemen.
Heel erg jammer dat ik niet aanwezig kon zijn om de felicitaties en het applaus in ontvangst te kunnen nemen in verband met ziekte!

Zonde, maar alsnog gefeliciteerd natuurlijk!

Nerro

Jacques

Citaat van: Jaap van der Meer op 22-06-2025  09:27 uIk voel me zeer vereerd met het feit dat ik me Kampioen ONK 2025 mag noemen.

Inderdaad erg jammer.

Maar toch wel mijn felicitaties. Het winnen van het ONK is een grote prestatie. Goed gedaan!

Het delen van je prijswinnend recept wordt zeer op prijs gesteld. Je doet daarmee heel veel hobbybrouwers een groot plezier.

Jacques

Ik ben nu het prijswinnende bier van Wouter Braamhorst aan het drinken. Hij won de eerste prijs in Klasse A met een Irish Red Ale. Het bier is vrij donker voor deze klasse. Maar dat is mijn enige punt van kritiek. Het bier is heel mooi in balans en heeft geen enkele afwijkende smaak. Ik neem een subtiel hoppig aroma waar. Bij het inschenken viel me verder op dat er heel weinig gist in de fles zit.
Bedankt Wouter dat ik een flesje van je bier kreeg voor het thuisbrengen.

Als je het recept zou willen delen hier op het forum stel ik dat zeer op prijs.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.