Hobbybrouwen Forum kledinglijn...

Gestart door Oscar, 30-08-2006 13:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar

Citaat van: JeroenCV op 14-09-2006  07:55 umisschien is het handig een lijstje met namen van wie je een bestelling hebt gehad hier te plaatsen.

Iedereen die op het forum heeft aangegeven dat hij een sweater wil heeft dit nogmaals aan mij bevestigd par mail of per pb. behalve Eduard en Hoppie, maar die haden officieel niet aangegeven dat ze eens weater willen. Totaal dus 22 sweaters besteld (en 36 stemmen bij de peiling..?)...vraag ik mij toch af wie die andere 14 stemmers zijn....

Groeten en gezondheid
Oscar

Oscar

De bestelling is vandaag geplaatst !! De namen worden in donkergroen onder het logo geborduurd, de tekst achter op de rug wordt in zwart gezeefdrukt.

Rond 13-10 zijn de sweaters klaar. Van Jacques het ik het Forum logo in de hoogste kwalitiet gekregen met informatie over lettertype en kleur om zodoende het logo in de best mogelijke kwaliteit op de swaeter te krijgen....

in totaal hebben 21 mensen een sweater (23 stuks ) besteld....op het BONK zullen we een mooie eenheid vormen.....

Groeten en gezondheid
Oscar

Oscar

 :hoera: :elifant: Ze zijn klaar !!! en erg mooi geworden !!  :dansen: :dansen:

'k zal vandaag of morgen ff een foto'tje posten..

Groeten en gezondheid
Oscar :degroeten:

Oscar

Ik heb iedereen een factuur , per e-mail (Een PDF bestand), gestuurd v.w.b. de betaling. Indien iemand die niet ontvangen heeft graag een PB'tje

Groeten en gezondheid
Oscar

Edgar


Henk oet Paiz

Hoi Oscar,

Wil je van te voren via de giro betaald hebben, of kan het ook contant op de 21e?

Groeten,

Henk  :proost2:

Oscar

Citaat van: Edgar op 14-10-2006  12:43 uHoe zit het met die foto's?






Groeten en gezondheid
Oscar

Caspar


Jacques

Ziet er zeker goed uit.

Ben benieuwd wat het effect volgende week zal zijn als meerdere leden er zo bij lopen.

Oscar

Citaat van: jacbier op 14-10-2006  14:44 uBen benieuwd wat het effect volgende week zal zijn als meerdere leden er zo bij lopen.

Éen groot nest van Forum paaskuikentjes... :D :D :D :D :D :D

Groeten en gezondheid
Oscar

Edgar

Ik zie nu pas die foto's. Ziet er goed uit! (En dat gistvat ook.)



(Ik heb de plaatjes wel een beetje kleiner gemaakt; die Imageshack server is niet al te vlot de laatste tijd. Plaatjes van een halve MB of meer duren een eeuwigheid om de eerste keer te laden.)

Herman

't is wel niet helemaal volgens de laatste mode ;) Maar we zien er straks in ieder geval herkenbaar uit.

thibolleke

Citaat van: Herman op 15-10-2006  21:40 u't is wel niet helemaal volgens de laatste mode ;)

We zijn niet voor niets brouwnerds :D

Gr Thibolleke

Oscar

Afgelopen zaterdag stonden johannes en ik gezamenlijk biertjes te proeven op het bokbierfestival. Natuurlijk trots ons Forumsweater aan.
Nu was dit, in een zaal met enkele honderden bierliefhebbers en -liefhebsters, best wel warm. Maar gewoon de sweater aan houden he.

Tijdens de wintermaanden is zo'n sweater natuurlijk lekker dragen. Na de winter komt de zomer en dan zijn er ook bierfestivallen waar forummers komen. Nou je zult mij niet tijdens een warme dag (25°C - 30°C) met zo'n forumsweater aan zien lopen, veel te warm.

En op één been kun je niet staan, dus ik dacht waarom niet een leuk T-shirt erbij voor de zomer. Of wellicht een mooie polo (met kraagje). Dat heb je voor zowel de winter als de zomer een forum kledingstuk.
Ik zat aan een mooie groene polo (hop-groen) met uiteraard weer een form logo, eventueel je forum naam en achterop de tekst: "Maar ik verander water in bier" (2e keuze bij de peiling over de tekst op de rug).

En volgens mij is het nog wel te doen om een gele sweater te dragen met een groen kraagje er onder. Of vloekt dat met elkaar?

Als er mensen zijn die dit een leuke optie vinden is de nabestelling ook eerder rond (beide kunnen dan samen en in één keer worden besteld).

Laat maar even weten.

Groeten en gezondheid
Oscar

thibolleke

Ja ik zat er ook al aan te denken, veel te warm soms.

Ik teken!

Edwin

Het idee is echt top :groots:,

Maar ik heb een principiele hekel aan poloshirtjes. ik kan daar niks aan doen. Dus heel graag wél het idee, maar in de uitvoering van een t-shirt alsjeblieft, pliesplies, toe, toe supertoe :groots:

Edwin

Oscar

Citaat van: Edwin op 30-10-2006  20:01 uDus heel graag wél het idee, maar in de uitvoering van een t-shirt alsjeblieft, pliesplies, toe, toe supertoe :groots:

Dat kan natuurlijk. Het idee is nog versch en volgens mij kunnen we de keuze tussen een T-shirt en een polo optioneel houden. Lijk mij geen probleem.
(Lekker ingewikkeld voor de leverancier/drukker. :D )

Groeten en gezondheid
Oscar


Arend

hoi Oscar,
een goed idee ik doe mee voor een polo en een t-shirt.

groet Arend

Edwin

Kijk, al vier groene shirtjes verkocht!

Dat wordt weer bijhouden Oscar!

Oscar

Citaat van: Edwin op 30-10-2006  20:09 uDat wordt weer bijhouden Oscar!

 :hoera: :hoera:  :bijdrage_forum:

Groeten en gezondheid
Oscar

thibolleke

CaspAr een persoonlijke polo/shirt, dit is je kans  ;)

Caspar

Citaat van: thibolleke op 30-10-2006  20:14 uCaspAr een persoonlijke polo/shirt, dit is je kans  ;)

Jongens, jongens. Ik ben al weer bijna door mijn (bier) zakgeld heen. Ik moet ook nog gewone kleren kopen  ;D

Jacques

Citaat van: Edwin op 30-10-2006  20:09 uKijk, al vier groene shirtjes verkocht!

Groen? Vanwege de herkenbaarheid zou ik er toch weer voor kiezen voor geel. We hebben ons gekscherend de brouwkanaries genoemd vanwege de gele kleur van de sweaters, maar feit is wel dat ze goed opvallen.
Hopgroen zou kunnen (valt ook lekker op) maar mijn voorkeur gaat dus toch uit naar geel.

Ik zit mij wel in verband met de kosten af te vragen of het een goed idee is om de achterkant te bedrukken.
Een T-shirt wordt niet beschouwd als een kostbaar kledingstuk. Vermoedelijk zijn er niet veel mensen die daar meer dan € 25,-- voor willen betalen.

Oscar, kun jij een indicatie geven van de kosten van een T-shirt met alleen het logo en wat er dan nog bij komt voor het borduren van een naam.

JeroenCV

Citaat van: Caspar op 30-10-2006  20:18 uJongens, jongens. Ik ben al weer bijna door mijn (bier) zakgeld heen. Ik moet ook nog gewone kleren kopen  ;D

Met al deze super kleding heb je toch niks anders meer nodig?? ;D

Noteer mij maar voor 1 t-shirt mits de prijzen mee vallen en hij ook mooi geel is zoals Jacques al vermeld.

MO

Dit moet echt een groene worden hoor, een gele heb ik al. Ik bestel bij deze graag een groen t-shirt met de profane tekst. Ook liever geen polo, ik ben een nerd, geen kakker.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.