Hobbybrouwen Forum kledinglijn...

Gestart door Oscar, 30-08-2006 13:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MO

Bij deze een bestelling voor een XL shirt. Een groene graag, zoals ik al zei.

Arend

doe voor mij maar 2 stuks, maat L


Adrie

Ik wil er natuurlijk ook 1, maat L.

Gerb

Doe mij er ook maar 1, XL. Zijn we er al uit over de tekst? Misschien een poll starten?  :pcboos:

Koen

Ja, de grootste graag XX(X)L.

In een mooi kleurtje, met een goeie spreuk en misschien voor een paar euro meer full color.

Koen

Henk oet Paiz


Oscar

Citaat van: Gerb op 01-09-2006  11:17 uZijn we er al uit over de tekst? Misschien een poll starten?  :pcboos:

Komt nog...ik wil eerst de mogelijkheden en prijs/kwaliteit verhouding even "onderzoeken". ik wil het Logo eigenlijk wel in Full-color op de sweater hebben.

Zou het niet leuk zijn als we 1 kleur voor de sweater kiezen..? dit verhoogd de Herkenbaarheid en het "groepsgevoel" bij een evenement  ;)

Groeten en gezondheid
Oscar

Caspar

Ik vind een groene kleur wel tof, zoals MO al aangeeft. Verder wil ik best eur 25 uitgeven aan deze sweater, wat mij betreft dus full-color  ;D

Adrie


Oscar

Zie eerste post in deze thread..ik heb de kleur groen gemaakt....(voor de beeld vorming)

Groeten en gezondheid
Oscar

William

Je mag mij ook noteren voor 1 exemplaar - doe maar uuuhm... xxl als het een beetje slank afkleedt. Ik denk dat het hobbybrouwen.nl-logo goed combineert met een donkergele / lich bruine achtergrond (EBC 18). Vallen de vlekken ook niet zo op alsdeze tijdens een brouwdag wordt gedragen. Eigenlijk maakt mij de kleur niet zo heel veel uit, groen staat mij volgens mij vriendin ook goed!

Johannes

CiteerIk denk dat het hobbybrouwen.nl-logo goed combineert met een donkergele / lich bruine achtergrond (EBC 18).

haha, de t-shirt kleur opgeven in kleuren ebc! lol! ;D

O, ja en uiteraard doe ik mee. Mits het logo full-color is natuurlijk

Oscar

Citaat van: Adrie op 30-08-2006  16:24 uvoorkant: "Goed bier..."
achterkant: "...brouw je zelf"

Deze shirts zijn nu bij de gamma te koop (€3,99). En de ook een grappige tekst uit deze reeks : "Goede wijn.....Da's nog geen bier"

Groeten gezondheid
Oscar


Oscar

Nieuwe prijsopgave voor de Sweaters :

* Full color druk v/h logo
* 1 tekst zwart op de achterkant
* Eigen naam per sweater Borduren : Kost ± €7,- per shirt extra en levertijd is ± 2-3 weken langer
* Eigen naam per sweater plotten (goede kwaliteit) : Kost ± € 4,- per shirt extra, geen extra lange levertijd.

Prijs bij bestelling van 15 sweaters zal ongeveer € 300,- ( ± €20 per sweater) zijn. (Exclusief eigen naam)

Opmerking : De druk techniek voor het logo op de borst vereist wel dat de sweater niet te heet gewassen mag worden en dan ook nog binnenstbuiten. Full-color zeefdruk zou voor deze oplage veel te duur (Onbetaalbaar) zijn... Er wordt uitgegaan van een groene sweater.

Groeten en gezondheid
Oscar



MO

Accoord, hoogste prijs geen probleem, als er maar geleverd kan worden op 21 oktober in Oss. Maar welke rugtekst?

Oscar

Citaat van: MO op 04-09-2006  16:15 uals er maar geleverd kan worden op 21 oktober in Oss. Maar welke rugtekst?

Gaat ik proberen...lukt wel. Voor de rugtekst gaat ik ff een poll opstarten..

Groeten en gezondheid
Oscar

Jacques

Ik ben door een reisje naar Bamberg een paar dagen niet op het forum geweest.

Als kleur voor de sweater zou ik gele kleur willen voorstellen die ook bij dit forum wordt gebruikt. Deze kleur combineeert per definitie met die van het logo.

Johannes

Dat ben ik met Jacques eens, bij een gele kleur springt het logo er beter uit.

bazje

Schrijf mij ook maar op voor een XL'etje.
Ondanks dat geel inderdaad goed kleurt bij het logo, lijkt groen mij praktischer

Bazje....

Oscar

Luitjes,

De definitieve tekst is bepaald. Het was een spannende race tussen 2 sterke teksten, maar uiteindelijk met een stand van 17 tegen 14 heeft de volgende tekst gewonnen :

Het beste bier
brouw ik zelf!

Het wordt dus een gele sweater met voorop het forum logo. Indien je een naam eronder wilt , wordt deze er op geborduurd !. Achterop komt de gekozen
tekst te staan. Hoewel velen (misschien wel iedereen) al hun wensen qua bestelling op het forum hebben geplaatst wil ik graag per mail nog even een definitieve bevestiging van ieder zijn bestelling. Dus stuur even een mail naar Hobbybrouwen@the-force.demon.nl met daarin de volgende gegevens :


* Je echte naam + Adres (voor eventueel verzenden)
* Het aantal sweaters dat je wenst te bestellen
* De gewenste maat (M,L,XL,XXL,XXXL, Maximun size)
* De naam die je op de sweater geborduurd wilt hebben (komt onder het logo te staan)


Als de definiteive prijs bekend is krijg je van mij een rekening..Indien je deze betaald voor het BONK lever ik 'm daar af. (Even aangeven of je daar aanwezig bent !! zodat ik straks niet nog 5 sweaters mee terug moet slepen).

Eventuele verzendkosten worden vooraf in rekening gebracht, onverwachts toch verzenden...wordt onder rembours gedaan
(kost je ongeveer  12 €..of meer).

Er is 36 keer gestemd.....dus ik verwacht ook ± 36 bestellingen. (Tjonge..moet ik dus zo'n 1000 euries voorschieten  :nut:  :shelp:  :biersmile:)


Groeten en gezondheid
Oscar


Oscar

hmm...op de Poll voor de tekst is 36 keer gestemd..tot op heden heb ik 12 bevestigingen (Exclusief mijn bestelling) gehad voor een bestelling...ergens mis ik dan nog 24 bestellingen.

Mensen die mij nog geen mail hebben gestuurd...en toch een leuke sweater wensen.....Gaarna z.s.m. mij een mail sturen. Vrijdag heb ik een vrije dag en wil ik de bestellingen gaan plaatsen.....

Groeten en gezondheid
Oscar

Oscar

Citaat van: Caspar op 13-09-2006  18:54 uDie van mij is toch binnen he?

yep

William

Citaat van: Caspar op 13-09-2006  18:54 uDie van mij is toch binnen he?

en die van mij toch ook?  Misschien is het een idee om even een bevestigings e-mail te sturen.

Oscar

Citaat van: William op 13-09-2006  21:08 uen die van mij toch ook?  Misschien is het een idee om even een bevestigings e-mail te sturen.

Jahoor die van jou is ook binnen.. ;D

Citaat van: William op 13-09-2006  21:08 uMisschien is het een idee om even een bevestigings e-mail te sturen.

Tjoh..en dan wil ik per mail wel bevestigd hebben dat mijn bevestigings is aangekomen..hahahaha  ;D ;D ;D ;D Mijn mailbox mist zelden een mailtje...Dus sturen is aankomen.... Als ik morgen avond nog mensen mis..laat ik het hier weten..heb je de vrijdag ochtend nog om alsnog je bestelling aan mij door te geven..

Groeten en gezondheid
Oscar

JeroenCV

misschien is het handig een lijstje met namen van wie je een bestelling hebt gehad hier te plaatsen, dan weet iedereen die nog wilt bestellen het nog moet doen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.