Luitjes,
De definitieve tekst is bepaald. Het was een spannende race tussen 2 sterke teksten, maar uiteindelijk met een stand van 17 tegen 14 heeft de volgende tekst gewonnen :
Het beste bier
brouw ik zelf!
Het wordt dus een gele sweater met voorop het forum logo. Indien je een naam eronder wilt , wordt deze er op geborduurd !. Achterop komt de gekozen
tekst te staan. Hoewel velen (misschien wel iedereen) al hun wensen qua bestelling op het forum hebben geplaatst wil ik graag per mail nog even een definitieve bevestiging van ieder zijn bestelling. Dus stuur even een mail naar
Hobbybrouwen@the-force.demon.nl met daarin de volgende gegevens :
* Je echte naam + Adres (voor eventueel verzenden)
* Het aantal sweaters dat je wenst te bestellen
* De gewenste maat (M,L,XL,XXL,XXXL, Maximun size)
* De naam die je op de sweater geborduurd wilt hebben (komt onder het logo te staan)
Als de definiteive prijs bekend is krijg je van mij een rekening..Indien je deze betaald voor het BONK lever ik 'm daar af. (Even aangeven of je daar aanwezig bent !! zodat ik straks niet nog 5 sweaters mee terug moet slepen).
Eventuele verzendkosten worden vooraf in rekening gebracht, onverwachts toch verzenden...wordt onder rembours gedaan
(kost je ongeveer 12 €..of meer).
Er is 36 keer gestemd.....dus ik verwacht ook ± 36 bestellingen. (Tjonge..moet ik dus zo'n 1000 euries voorschieten

)
Groeten en gezondheid
Oscar