Gevraagd: 10 liter Braumeister ketel of ruilen voor 20 liter ketel

Gestart door HS65, 28-11-2024 10:17 u

Vorige topic - Volgende topic

MPee en 1 gast bekijken dit topic.

HS65

Gevraagd: 10 liter Braumeister Ketel. Liefst de versie met koelmantel.

Broewerke

Kijk eens op eBay
Staan er regelmatig
Nu eentje in de buurt van Stuttgart, niet in de buurt maar toch te doen.
De reis valt in het niet tov het plezier dat je gaat beleven aan de Braumeister.
Succes

HS65

Ik heb wel een alert op MP. Net over de grens bij Enschede is nog wel ok, maar verder niet.

Ik wil ook wel ruilen voor mijn BM20 met hoed, 10l moutpijp en wat extra's van backbrewing.

Reden is dat ik een kleinere ketel wil die ik ook in de keuken onder de afzuiger kan gebruiken.

Spyro

Citaat van: HS65 op 28-11-2024  10:17 uGevraagd: 10 liter Braumeister Ketel. Liefst de versie met koelmantel.
Schijnt dat de koelmantels minder goed koelen dan deze met een spiraalkoeler, dus waarom deze versie voorkeur...?

hansHalberstadt

Citaat van: HS65 op 28-11-2024  17:42 uReden is dat ik een kleinere ketel wil die ik ook in de keuken onder de afzuiger kan gebruiken.

Misschien dit topic lezen? https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?msg=642245

HS65

Beste mensen ik zoek gewoon een braumeister 10 liter.

Spyro

Citaat van: HS65 op 30-11-2024  00:29 uBeste mensen ik zoek gewoon een braumeister 10 liter.
Ja, eentje mét koelmantel...  smile

hansHalberstadt

Citaat van: HS65 op 28-11-2024  17:42 uReden is dat ik een kleinere ketel wil die ik ook in de keuken onder de afzuiger kan gebruiken.

Citaat van: HS65 op 30-11-2024  00:29 uBeste mensen ik zoek gewoon een braumeister 10 liter.

Ik vraag me af waarom je dan de reden erbij geeft als niemand daar iets mee mag. Overigens heb je met een kleinere ketel nog steeds een condens probleem in je afzuigkap, alleen iets minder erg. De hoeveelheid condens is bepaald door het vermogen van je kookstel.

Jacques

Citaat van: hansHalberstadt op 30-11-2024  04:17 uIk vraag me af waarom je dan de reden erbij geeft als niemand daar iets mee mag. Overigens heb je met een kleinere ketel nog steeds een condens probleem in je afzuigkap, alleen iets minder erg. De hoeveelheid condens is bepaald door het vermogen van je kookstel.

Dit is het board Prikbord...

De bedoeling is in dit board geen discussies te voeren over spullen die te koop worden aangeboden of te koop gevraagd worden. Dat kan in andere boards.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.