inkbird ziet er vreemd uit

Gestart door Theo Mol, 20-11-2023 15:47 u

Vorige topic - Volgende topic

Theo Mol

Mijn inkbird 308 werkt zo te merken naar behoren maar er zijn een paar lichtjes constant aan waarvan ik me afvraag wat ze betekenen. Die waren er eerder niet, dacht ik.
Het ziet er zo uit als op de foto. Links van de temperaturen zijn alle symbooltjes aan, er is geen foutcode te zien. Het is rond 18°C in deze ruimte. Boven nul.

IMG_0896k.JPG

Ook na loskoppelen, van de stroom halen, weer inschakelen, blijven die lichtjes aan.

Om te testen heb ik de inkbird iets boven kamertemperatuur ingesteld en de sensor verwarmd met mijn hand. Het in- en uitschakelen van koeling en verwarming gaat precies zoals ik verwacht. Wat kan er aan de hand zijn?
Het enige dat ik kan bedenken is dat misschien het snoertje van de sensor is gekneusd door de deur van de gistkast (oude koelkast) maar ik zie geen beschadiging.

tsien_bier

Misschien omdat het bijna kerst is?  ;D

Edwin brouwt

De bovenste lacht in ieder geval naar je.

Theo Mol

Dank je. Het schijnt dat je ermee kunt leven als ik het goed begrijp uit  dit bericht in de draad die je noemt.
Ik ga het gewoon proberen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.