Arsegan easybrew 30l + attributen. Prijs overeen te komen

Gestart door Ruby1Kenobi, 26-08-2023 11:41 u

Vorige topic - Volgende topic

Ruby1Kenobi

Bij deze verkoop ik mijn hele installatie wegens te weinig tijd. Ik heb nog meer foto's als je deze zou willen zien. Hierbij een lijstje met alle materialen die inbegrepen zijn :

Volledige Arsegan easybrew 30 met externe volumemeting, 2 filtersystemen, 2 circulatiepijpjes, isolatiedeken, hopfilter en koelspiraal.

3 glazen vergistingsstolpen(34, 25 en 20 l) met nodige siliconen stoppen en watersloten, als ook een lange pipet voor het makkelijk nemen van stalen.

3 plastieke vergisingsemmers met bijpassende kraantjes

Instelbare schrootmolen die past op de de vergistingsemmers voor makkelijk schroten.

Plaato.io helpstuk voor vergisting.

Digitale pH meter met kalibratievloeistof, reinigings – en bewaarvloeistof als ook pH papiertjes (1 – 12 pH en  5.2 – 6.8 pH)

Gistvoeding en hopzakken voor het dry hoppen.

Air pump met extra luchtsteentje en 2 luchtfilters van .2 micron voor het beluchten van het wort.

Frigo die kan gebruikt worden als vergistingskast + warmte element + de ITC 310T-B van inkbird om een perfecte temperatuur in je vergistingskast te verkrijgen.

Refractometer + hydrometer

Automatische hevel voor het makkelijk overhevelen van het bier + siliconen slangen om te hevelen + handige flessenvuller + slang voor de spiraalkoeler te gebruiken en bak om warm water op te vangen/materiaal te reinigen.

Flessenstation om flesjes te zuiveren en  te laten uitdruppen.

Het grifo Corona kroonkurkapparaat + kroonkurken + 2de kurkenapparaat.

Vortex + apparaat + 3 erlenmeyrs ( 1, 2 en 3 l) voor het zelf opkweken van gist.

15 kg pilsmout, handige geen licht doorlatende zakjes voor hop onder vacuum te kunnen bewaren.

De nodige reinigingsmiddelen van Chemipro om materiaal zuiver te maken.

2 roerstokken. ( 1 plastiek, 1 hout)

9 boeken die zowel voor beginnende als gevorderde brouwer een zege zullen zijn.

20230814_093947.jpg   20230814_110914.jpg   20230814_103103.jpg   20230814_114359 (1).jpg

Jan de Graaff

Jammer dat je stopt, Ruby!
Even een paar veel gestelde vragen die anderen op weg kunnen helpen:

1. Verkoop je alles in ene of ook los, in delen?
2. Verstuur je ook of moet het opgehaald worden?
3. Voor ophalen: waar ongeveer?
4. Wat is je vraagprijs of wat zijn je vraagprijzen voor de delen? Of is het bieden (op marktplaats wellicht?)?

Ruby1Kenobi

Dag Jan,

Ik verkoop alles samen. Liefst af te halen. Ik woon in de buurt van Bilzen. De prijs is in onderlinge overeenkomst.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.