Bedrijven kunnen sponsor worden van het forum

Gestart door Jacques, 13-08-2023 15:53 u

Vorige topic - Volgende topic

JanEric

Citaat van: hansHalberstadt op 06-09-2023  09:45 uMbt facebook begin ik me steeds meer te ergeren aan al die meldingen in mijn hotmail over pietje die een reactie gegeven heeft op jantje en klaasje die weer een foto heeft geplaatst. In 99% van de gevallen totaal oninteressant, maar overspoelt mijn inbox zodat ik belangrijke mails gewoon over het hoofd zie. Vooral het laatste jaar lijkt dat te zijn geĆ«xplodeerd qua omvang.  En al die overbodige data dat staat ook weer op servers die heel veel stroom vreten en dus milieubelastend zijn.
Dat kun je toch gewoon uitzetten in FB....

Wijbrouwers

Wat mij dan weer verbaasd is dat hier nog diverse leden Facebook gebruiken. Ik dacht dat Facebook een jaar of 5 al afgeschreven was.
Zelf gebruiken wij geen Facebook en dan is een forum zoals dit toch een stuk beter om aan informatie te komen. Plus het heeft een jarenlange database met inzichten, testen, ontwikkelingen etc. omtrent bier brouwen zodat je bijna nooit het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.

seed7

Citaat van: Wijbrouwers op 06-09-2023  11:29 uWat mij dan weer verbaasd is dat hier nog diverse leden Facebook gebruiken. Ik dacht dat Facebook een jaar of 5 al afgeschreven was.

Er zijn een aantal besloten FB groepen, zoals 'Milk The Funk', die het nog de moeite waard maken. Voor mij de enige reden om het niet te verwijderen/ op te zeggen.

ingo

hansHalberstadt

Citaat van: JanEric op 06-09-2023  11:06 uDat kun je toch gewoon uitzetten in FB....
Ok ik zal eens gaan kijken waar al dat soort knopjes zitten. Ik ben iemand die slecht is in zoeken.

ExPeteriment

Zonder erover in discussie te willen treden: ik heb geen Paypal en wil dat zo houden. Het forum is mij zeer waardevol, als ik er op een andere manier financieel aan kan bijdragen, dan heb ik er met liefde 10 (met reclame) -25 (zonder reclame) euro per jaar voor over.

Wijbrouwers

Waar we nog aan zaten te denken is waarom Brouw!-Magazine of Pint niet aan zulke dingen sponsoren. Of eventuele andere hobbybrouwers gerelateerde bedrijven. Die weten toch ook wat voor waarde dit forum heeft voor brouwend Nederland (en Belgie).

Jacques

Het was de bedoeling om de wijziging pas morgen door te voeren, maar de pauze die het forum noodgedwongen heeft ondervonden heeft ervoor gezorgd dat het verdwijnen van de Google advertenties een beetje versneld is.

De Google advertenties zijn vervangen door een banner met sponsors. Je kunt je als bedrijf je nog steeds aanmelden als sponsor. En sommige hebben toegezegd dat te gaan doen. Na betaling van het sponsorgeld krijgen ze ook een plaatsje op de banner. Door op het logo van een bedrijf te klikken ga je naar de site van het bedrijf.

Fractus

Leuk om te zien dat een paar van mijn vaste leveranciers het forum sponsoren!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.