100 of 200 liter huurbrouwen

Gestart door kouroshasg@yahoo.com, 26-07-2023 18:05 u

Vorige topic - Volgende topic

kouroshasg@yahoo.com

Hallo

ik wil eenmalig een recept van mij gaan laten huurbrouwen. Mijn vraag is of iemand mij hier aan een adresje kan helpen? Het zou mooi zijn als het in Apeldoorn of omstreken lag.

Alvast bedankt,

Alireza

ramon86

Niet rond Apeldoorn, maar ik heb goede ervaring met Stadsbrouwerij Tilburg (niet hetzelfde als 013). Kan daar op 130 liter.

Frits1980

Je kan contact opnemen met Rudy van Gooimeer brouwerij https://www.gooimeerbrouwerij.nl/uw-eigen-bier/

ray81

Niet helemaal in de buurt, maar het kan ook in Zoetermeer (5 kwartier rijden) bij https://dezoetermeersebrouwerij.nl/.

kouroshasg@yahoo.com

Citaat van: ray81 op 27-07-2023  19:57 uNiet helemaal in de buurt, maar het kan ook in Zoetermeer (5 kwartier rijden) bij https://dezoetermeersebrouwerij.nl/.
Bedankt ik heb het formulier ingevuld en gestuurd.
Groet Ali

kouroshasg@yahoo.com

Citaat van: ramon86 op 26-07-2023  18:23 uNiet rond Apeldoorn, maar ik heb goede ervaring met Stadsbrouwerij Tilburg (niet hetzelfde als 013). Kan daar op 130 liter.
Bedankt Ramon ik heb een bericht verstuurd naar hun. Ik begrijp niet hoe bedoel je 013?

joenedu

Bij Brouwerij Dompel in Tilburg is dit volgens mij ook mogelijk.

PDGRRR

Citaat van: kouroshasg@yahoo.com op 01-08-2023  15:13 uBedankt Ramon ik heb een bericht verstuurd naar hun. Ik begrijp niet hoe bedoel je 013?

Je hebt in Tilburg zowel een Stadsbrouwerij Tilburg als een Stadsbrouwerij 013

Jacques

Citaat van: PDGRRR op 01-08-2023  17:07 uJe hebt in Tilburg zowel een Stadsbrouwerij Tilburg als een Stadsbrouwerij 013

Bij Stadsbrouwerij Tilburg kun je terecht voor kleine brouwsels.

pivo

Ben eigenlijk wel benieuwd wat de uiteindelijke totale kosten zijn van huurbrouwen van dit project?

joenedu

Citaat van: pivo op 02-08-2023  08:03 uBen eigenlijk wel benieuwd wat de uiteindelijke totale kosten zijn van huurbrouwen van dit project?
Ik ben ook wel benieuwd inderdaad, op de site die ik al eerder noemde vond ik een aantal tarieven voor huurbrouwen...

pivo

Ik dacht eerst wat duur ,maar als ik naar de investering van mijn eigen 2x100 liter brouwerij kijk.
En de huur brouwerij prijs bekijk.
Dan komt het bier zonder materiaal op 2 euro/liter ,dus alles ongeveer 3-4 euro /liter.
Voor een heel speciaal bier ,niet verkeerd.

Wijbrouwers

Wij hebben diverse prijzen opgevraagd voor huurbrouwen.

Allereerst dien je goed te kijken naar de prijzen want veelal staan ze excl. BTW op de sites genoemd.
Wat ook logisch is als je wilt gaan huurbrouwen en je dus ingeschreven bent als handelsonderneming in alcoholische dranken.

Die variƫren van 2300 tot 3500 euro voor 750 liter.
Voor de huurbrouwers met 200 liter capaciteit betaal je rond de 1000 euro (die 800 op dompel.beer is hun oude prijs, in het formulier noemen zij ook al 1000 euro).

De prijzen zijn sterk afhankelijk van het type bier wat je wil brouwen. Een zwaarder bier kost meer aan ingrediƫnten en accijns.

Over het algemeen zijn de inkoopkosten rond de 1,80 per biertje excl. BTW.

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.