DutchScuba

Gestart door dutchscuba, 19-07-2023 20:57 u

Vorige topic - Volgende topic

dutchscuba

Dag allen,

Even voorstellen, ik ben Jurmen en ik brouw samen met een vriend van mij, Jeroen. We zijn recentelijk (2022) gestart met brouwen en wilden het gelijk goed aanpakken, dus hebben een BrewMonk Titan aangeschaft, met de resterende benodigdheden (dompelaar, gisvaten, schoonmaak en ontsmettingsmiddel, schrootmachine etc.) om aan de slag te gaan. Helaas tot op heden nog steeds geen goed biertje weten te brouwen :'(  Net weer een dryphopped hazy neipa geproefd die al een tijdje op fles staat, maar nog steeds een vreemde bruine kleur en niet helemaal content mee qua bitterheid. Dus dacht, laat ik mij eens aanmelden en om advies vragen (apart topic).

Jacques

Welkom op het forum Jurmen.

Alexander_H

Welkom, en aan je forum naam te zien hebben we dezelfde twee hobbies :)

Captain Hatteras

Welkom welkom,

Bij ons waren onze eerste bieren ook niet al te best, gelukkig zijn nu de meeste probleempjes na een aantal keren brouwen weg. Gelukkig helpen tips via het forum heel erg!

Citaat van: Alexander_H op 20-07-2023  07:24 uWelkom, en aan je forum naam te zien hebben we dezelfde twee hobbies :)
Zelfde hier! Erg mooie hobbies om te hebben al zeg ik t zelf, Wel beide een zwart gat in je portomonee 😅

Veel brouwplezier!

JanJ

Same here! Leuk om te zien dat er meer zijn met de zelfde interesses/afwijkingen  :nut:
En net als met duiken wordt je elke ervaring weer een beetje beter (althans dat maak ik mezelf nu nog wijs)

Succes en plezier gewenst!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.