Nieuwe hoofdbeheerder: hb-lot

Gestart door Jacques, 12-07-2023 21:00 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

De afgelopen weken heeft het forumlid hb-lot samen met M veel werk verzet om het forum en de site weer online te krijgen. Daar was ik heel blij mee omdat ik merk dat de ICT kant van het beheren van het forum voor mij steeds lastiger wordt. Ik ben allesbehalve een ICT'er en geen professional op dit gebied. Daarom ben ik blij met deze technische ondersteuning.

Jan de Graaff

Heel fijn dat hb-lot dit wil doen voor jou en voor ons!
Ik heb een donatie gedaan, maar als er meer nodig is hoor ik dat graag. Niet alles is met geld op te lossen, maar het helpt wel en het is de enige manier waarop ik mijn steentje kan bijdragen.

Geweldig en bedankt!

Jacques

Citaat van: Jan de Graaff op 12-07-2023  21:08 uHeel fijn dat hb-lot dit wil doen voor jou en voor ons!
Ik heb een donatie gedaan, maar als er meer nodig is hoor ik dat graag. Niet alles is met geld op te lossen, maar het helpt wel en het is de enige manier waarop ik mijn steentje kan bijdragen.

Geweldig en bedankt!

Fijn dat ook jij nu aan board bent als beheerder van het forum.

Fractus

Gefeliciteerd met de 'promotie' hb-lot en Jan, succes en alvast bedankt voor de vele uurtjes die in het beheren gaan zitten  ;D

Arthur B

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor hun inzet. Hulde! 😊

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.