Tagging systeem voor topics is weer terug

Gestart door Jacques, 12-07-2023 16:06 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

De SMF mod Tagging System for Topics is tijdens de periode dat het forum niet werkte beschikbaar gekomen. Deze mod werkte niet meer na de grote update het forum begin vorig jaar. De maker van de mod had deze niet aangepast voor de laatste versie van SMF. Samen met een paar andere forumeigenaren heb ik gesmeekt bij de maker van de mod (tegenwoordig noemen we zoiets een plugin) om toch te komen met een nieuwe versie. Daaraan heeft hij zo'n 2 weken geleden gevolg aan gegeven.

Nu het forum weer werkt, kon ik niet wachten met het installeren van de mod. En ja hoor, hij werkt weer en alle oude tags zijn er ook weer.
Een dingetje is dat dat tags niet alfabetisch worden weergegeven en dat er geen komma tussen de tags staan. Dat laatste is gewenst omdat sommige tags uit twee of meer worden bestaan. Ik heb al contact opgenomen met de maker van de mod met de vraag of hij dit kan aanpassen.

Jacques

Nog even een aanvulling. Het taggingsysteem is niet bedoeld om bepaalde topic waarin je persoonlijk belangstelling hebt makkelijk te kunnen volgen. Daarvoor hebben we een andere aanpassing van het forum, namelijk de mogelijkheid tot het aanmaken van bladwijzers.
Zie het topic Bladwijzers voor berichten.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.