Even voorstellen: Jelle

Gestart door jepo, 12-07-2023 13:06 u

Vorige topic - Volgende topic

jepo

Beste forumleden,

Mijn naam is Jelle, Tot een week geleden was mijn enige brouwervaring enkele brouwsels met een pakket met moutextract. Vorige week toch maar eens begonnen met graanbrouwen. Een BIAB/SMASH IPA. Mijn set-up is momenteel een RVS kookpan waar zo'n 55 liter in gaat en een grote gasbrander. Dit eerste bier, zo'n 30 liter staat momenteel te gisten en ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Het voornemen is om in de toekomst met enige regelmaat te brouwen. Mijn vrouw en ik wonen namelijk in Bulgarije en we houden beide wel van een lekker biertje, echter is er in onze omgeving niet veel bijzonders te krijgen.

Ik hang hier overigens al een tijdje annoniem rond maar vond het nu toch eens tijd om een account aan te maken.  Ik kijk er naar uit om deel te nemen aan dit forum en gaandeweg steeds meer te leren over het brouwen.

Groet, Jelle

tdp

Welkom Jelle!

Kun je in Bulgarije nog een beetje aan grondstoffen komen, of valt dat tegen?

jhazenberg

Welkom Jelle

Genoeg info op het forum te vinden om veel speciale biertjes te brouwen.

jepo

Citaat van: tdp op 12-07-2023  15:43 uWelkom Jelle!

Kun je in Bulgarije nog een beetje aan grondstoffen komen, of valt dat tegen?

Jazeker, er zitten een paar goede brouwwinkels met een webshop. Sommige hop is vaak niet op voorraad, maar er is altijd wel een goed alternatief te vinden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.