Even voorstellen: Jorn (Hobbybrouwerij: Beul)

Gestart door Beul, 15-06-2023 23:01 u

Vorige topic - Volgende topic

Beul

Goedenavond,

Ik ben Jorn, 35 jaar oud. vader van 1 en binnenkort van 2. Ga ik een bier voor brouwen waar ik beetje hulp bij nodig heb, maar dat is weer voor een andere topic

Binnenkort ook nieuw huis, en daar mag ik een deel van de zolder tot brouwkamer maken. En daar zoek ik ook nog goede hulp bij met inrichten, dus als er mensen zijn die bij 3 bij 3 meter een brouwhok hebben gemaakt, of ervaring hebben met op zolder brouwen hoor ik dat graag.

Ik brouw al 10 jaar, eerst begonnen met siropen maar dat vond ik maar tegenvallen, al snel overgestapt op 10 liter brew in a bag kits. En toen overgehaald om toch een Braumeister te halen, toen waren de goedkopere varianten er nog niet.

Maar tot nu toe nog geen spijt van gehad. Alleen wel laatste tijd moeilijk een goeie combi kunnen vinden tussen brouwen, werken en kinderen, zonder kinderen ging het nog goed, maar sinds er een kleine over de vloer kruipt heb ik heel weinig tijd om te brouwen.

De Hopman

Welkom! Al 10 jaar aan het brouwen en nu pas op het forum? Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen  ;D

Citaat van: Beul op 15-06-2023  23:01 uAlleen wel laatste tijd moeilijk een goeie combi kunnen vinden tussen brouwen, werken en kinderen, zonder kinderen ging het nog goed, maar sinds er een kleine over de vloer kruipt heb ik heel weinig tijd om te brouwen.
Bedankt voor de waarschuwing!

Jacques

Welkom op het forum.

Citaat van: Beul op 15-06-2023  23:01 uAlleen wel laatste tijd moeilijk een goeie combi kunnen vinden tussen brouwen, werken en kinderen, zonder kinderen ging het nog goed, maar sinds er een kleine over de vloer kruipt heb ik heel weinig tijd om te brouwen.

Voor mij is deze combi een hele tijd geleden. Goede afspraken maken hebt weet ik nog wel.

Goldin

Welkom! Ik heb als oplossing 'savonds / snachts brouwen gevonden. Als ik rond 18:00 begin lukt het mij vaak om rond 01:00 klaar te zijn. Een nachtje op nog minder slaap dan normaal is een offer die ik graag maak ;).

(Dochter van 2,5 jaar en de volgende hoop ik binnen 14 dagen te verwelkomen)

rkroon

Welkom! En geniet van al het moois om je heen.. wanneer je jezelf geen harde dealines oplegt kan het mooi naast elkaar plaatsvinden. En mijn ervaring is dat een dagje brouwen je heel 'zen' maakt waardoor je weer geestelijke ruimte hebt voor andere zaken. Veel plezier

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.