BrewTaurus

Gestart door Bvk1983, 29-05-2023 18:05 u

Vorige topic - Volgende topic

Bvk1983

Is iemand hier bekend met het merk BrewTaurus? Een zo te zien Tsjechisch merk wat erg gunstig geprijsd is. Hun 70L pan bijvoorbeeld met whirlpool aansluiting en binnenpan/mand voor € 349,- zonder verzendkosten.

IMG_0130.jpeg

PDGRRR

Best 'n chique brew-in-bag-oplossing. Die ketel lijkt trouwens op een Klarstein Brauheld Pur 70, maar dan met een andere kraan. Zal wellicht uit dezelfde fabriek komen.

BrauheldPur70.jpg

Bvk1983

Ja het is een soort Clawhammer Supply systeem maar dan een stuk goedkoper als ik met niet vergis. Ik brouw nu in een Brewtech 10 gallon ketel met valse bodem en zou dit wel een mooie upgrade vinden.

Hopfenfox

Lijkt inderdaad op Clawhammer, maar vergeet niet dat die met element, pomp en koeler worden geleverd. Dit is een 'kale' pan die op het fornuis moet.

Bvk1983

Citaat van: Hopfenfox op 30-05-2023  10:06 uLijkt inderdaad op Clawhammer, maar vergeet niet dat die met element, pomp en koeler worden geleverd. Dit is een 'kale' pan die op het fornuis moet.

Uiteraard. Ik bedoelde inderdaad de kale pan van Clawhammer.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.