Bavaria thuistap fusten

Gestart door Jeroem!, 12-07-2006 23:59 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroem!

Beste bierliefhebbers,

Afgelopen week hebben we bij ons in de supermarkt een grote opruiming gehouden. Daarbij kwamen we nog een aantal Bavaria Thuistap Starterspakketten tegen. Mijn baas zei: "neem ze maar mee of maak er iemand gelukkig mee." Hij wist dat Bavaria niet meer aan supermarktkanalen vaten levert vanwege de komst van de PerfectDraft.

Inmiddels heb ik contact gehad met een vertegenwoordiger van Bavaria en die bevestigde het verhaal, ook bij de Mitra slijterijen (waar ze eerst wel te verkrijgen waren) zijn deze compleet uitverkocht. Er is een actie geweest waarmee je tegen inlevering de Thuistap om kon zetten tegen korting op een PerfectDraft maar dat terzijde.

Op internet kwam ik op thuistap.com Krombacher vaten tegen die zouden moeten passen op het Thuistap Systeem. Prima bier en ga deze ook  zeker proberen. Mijn vraag aan jullie is: zijn er nog mensen die nog steeds werken met de Thuistap, en hebben jullie nog andere connecties waar ik fusten vandaan kan halen of andere producenten weten? We gaan in ieder geval nog even langs de Sligro om te kijken of ze daar nog wat hebben.

Alvast bedankt!


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.