Brouw maat - Commercieel

Gestart door roger1983, 28-04-2023 12:03 u

Vorige topic - Volgende topic

roger1983

Hoi allen,

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij mooie bieren wil gaan brouwen.
Ik ben heel eerlijk. Ik zou het super gaaf vinden als we dan deze vroeg of laat dan ook echt gaan vermarkten (heb al zelfs al een concept).

Een aantal jaar geleden was ik dit ook van plan om met een maat te gaan doen, echter de dag voordat we live zouden gaan, trok hij de stekker eruit vanwege begrijpelijke redenen. Ik heb daar flink van gebaald en omdat er niemand in mijn omgeving interesse had in bier te brouwen, heb ik dit plan naast mij neergelegd (en heb zelfs daardoor een aantal jaar niet meer gebrouwen).

Bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus ben weer begonnen met brouwen (ben flink bezig om mijn kennis weer boven water te krijgen en in te lezen/doen). Maar ik mis wel een goede sparringspartner vwb mooie bier brouwen. Ik richt mij eerst even op de wat toegankelijkere bieren zoals een Blond, IPA, etc maar dan wel met een twist ;) .

Zoals aangegeven heb ik ook interesse om deze vroeg of laat te vermarkten. Ik heb een sterke/mooie achtergrond in marketing binnen de supermarkt & horeca omgeving (o.a. in de bierindustrie gewerkt), waarbij ik bv zelfs heb gewerkt aan het succes van CORNET bier :D.

Ik woon in de omgeving van Den Bosch. Iemand interesse?
Of iemand die geïnteresseerden kent?

Hoor graag van je !

de Machtige Wil

Hoi Roger,

Wat leuk om te lezen dat je uit de omgeving den Bosch komt. Ik woon zelf in den Bosch en heb ook al langere tijd de ambitie om 1 of meerdere bieren op de markt te brengen.

Het lijkt me leuk eens kennis me je te maken. Misschien een keer samen wat brouwen?

roger1983

Citaat van: de Machtige Wil op 28-04-2023  13:13 uHoi Roger,

Wat leuk om te lezen dat je uit de omgeving den Bosch komt. Ik woon zelf in Den Bosch en heb ook al langere tijd de ambitie om 1 of meerdere bieren op de markt te brengen.

Het lijkt me leuk eens kennis me je te maken. Misschien een keer samen wat brouwen?

Lijkt mij super Machtige Wil. Ik weet nog niet hoe dit forum precies werkt, maar kunnen we elkaar een persoonlijk berichtje sturen?

de Machtige Wil

Citaat van: roger1983 op 28-04-2023  14:52 uLijkt mij super Machtige Wil. Ik weet nog niet hoe dit forum precies werkt, maar kunnen we elkaar een persoonlijk berichtje sturen?

Ik stuur je een PM

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.