Can seamer / blikken sealer

Gestart door DeKeng, 26-04-2023 07:15 u

Vorige topic - Volgende topic

DeKeng

Hi,

Altijd al je bier op blik willen doen?

Hierbij bied ik mijn semi automatische canseamer aan.
Werkt uitstekend, wordt ook nog steeds gebruikt. Kan werkend getoond worden.
Ik wil hem verkopen, puur omdat ik eens een ander merk wil uitproberen.

Ophalen heeft mijn voorkeur, zodat men het apparaat werkend kan zien, en ook omdat verzenden niet goedkoop zal zijn vanwege het gewicht.
Afhalen in Valkenburg, Limburg.

Vraagprijs €450,-

Bvk1983

Welk merk/type is het? Heb je ook foto's?

DeKeng

Citaat van: Bvk1983 op 26-04-2023  07:31 uWelk merk/type is het? Heb je ook foto's?

Kan straks wel foto's maken als je wil. Merk is Vevor

CeesM

DeKeng

Het is deze, foto even van internet gehaald voor de makkelijkheidcan-seamer-m100-1.2.jpg

Thomas97

Je hebt het in je eerste tekst over een semi-automatische seamer, maar de foto die je hebt geplaatst lijkt van een handmatige seamer (waarbij je zelf met een hendel de rollers tegen het blik moet duwen) te zijn.

DeKeng

Citaat van: Thomas97 op 27-04-2023  12:51 uJe hebt het in je eerste tekst over een semi-automatische seamer, maar de foto die je hebt geplaatst lijkt van een handmatige seamer (waarbij je zelf met een hendel de rollers tegen het blik moet duwen) te zijn.

Precies wat jij beschrijft is wat hem dan semi automatisch maakt, of niet?...

Thomas97

Citaat van: DeKeng op 27-04-2023  23:24 uPrecies wat jij beschrijft is wat hem dan semi automatisch maakt, of niet?...

Nee, bij een semi-automatische seamer is dat deel van het proces automatisch, maar moet je wel handmatig het platform waarop je can staat omhoog brengen. Bij een volledig automatische seamer wordt ook dat automatisch gedaan.

CeesM

Deze is volautomatisch. ;)

Alleen jammer dat de verzending veel duurder is dan het product.

DeKeng

Citaat van: Thomas97 op 28-04-2023  11:59 uNee, bij een semi-automatische seamer is dat deel van het proces automatisch, maar moet je wel handmatig het platform waarop je can staat omhoog brengen. Bij een volledig automatische seamer wordt ook dat automatisch gedaan.

Ok, bij de beschrijving van mijn apparaat stond semi automatisch, vandaar.
Waarschijnlijk omdat hij elektrisch is denk ik dan, geen idee. Boeit ook niet echt verder

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.