Brewzilla Gen 4 65 liter

Gestart door Hopfenfox, 18-04-2023 16:47 u

Vorige topic - Volgende topic

Hopfenfox

Gelukkig is het geen 1 april, anders zou niemand me geloven.

Ik kocht vorige week via een retourenwebsite een Brewzilla Gen 4 35 liter, nieuw in doos maar alleen de doos is licht beschadigd. Vandaag kwam het pakket, ik vond de doos al erg groot en zwaar. Blijkt het te gaan om de 65 liter versie, dat stond verkeerd op de website. Voor mij echt veel en veel te groot, ik wil max 20 liter brouwen.

Nu kan ik hem natuurlijk retourneren, maar ik heb hem voor een goede prijs, zelfs voor de 35 liter versie, kunnen kopen en dat voordeel laat ik niet lopen. De nieuwprijs voor de 65l is 995 euro, ik wil hem voor 800 wel weg doen. Dat is 200 euro onder de nieuwprijs, apparaat is nog volledig verpakt en ongebruikt. Dan hebben we er allebei een mooi voordeel aan en kan ik op zoek naar een echte 35 liter.

Ik laat de advertentie hier enkele dagen staan onder de brouwbroeders van het forum, daarna gaat ie in de Facebookgroepen en Marktplaats.

Te bekijken en op te halen in Heel, bij Roermond. Foto's zijn op verzoek natuurlijk mogelijk.

biking rebel

Citaat van: Hopfenfox op 18-04-2023  16:47 uGelukkig is het geen 1 april, anders zou niemand me geloven.

Ik kocht vorige week via een retourenwebsite een Brewzilla Gen 4 35 liter, nieuw in doos maar alleen de doos is licht beschadigd. Vandaag kwam het pakket, ik vond de doos al erg groot en zwaar. Blijkt het te gaan om de 65 liter versie, dat stond verkeerd op de website. Voor mij echt veel en veel te groot, ik wil max 20 liter brouwen.

Nu kan ik hem natuurlijk retourneren, maar ik heb hem voor een goede prijs, zelfs voor de 35 liter versie, kunnen kopen en dat voordeel laat ik niet lopen. De nieuwprijs voor de 65l is 995 euro, ik wil hem voor 800 wel weg doen. Dat is 200 euro onder de nieuwprijs, apparaat is nog volledig verpakt en ongebruikt. Dan hebben we er allebei een mooi voordeel aan en kan ik op zoek naar een echte 35 liter.

Ik laat de advertentie hier enkele dagen staan onder de brouwbroeders van het forum, daarna gaat ie in de Facebookgroepen en Marktplaats.

Te bekijken en op te halen in Heel, bij Roermond. Foto's zijn op verzoek natuurlijk mogelijk.

In zo'n geval meld je toch bij de winkel dat ze je de verkeerde ketel hebben opgestuurd? Wel zo netjes.

Hopfenfox

Bij een reguliere brouwwinkel wel, dit is een algemene retourenwebsite en die hadden alleen deze staan.

Josss

Je kan makkelijk 10 of 20 liter brouwen met de 65 liter variant. Ik zou er nog eens over nadenken, je bent er heel flexibel mee.

Arthur B

5 liter batches zijn zelfs mogelijk.

Hopfenfox

Ik weet het, maar ik zit ook met de ruimte die dit bakbeest inneemt. Voordeel is de 3500 watt waardoor opwarmen met kleine batches enorm snel gaat. Maar ik heb toch liever de 35L. Ik brouw nu 10 liter en ga hoogstens ooit 20 maken, nooit meer. Dus grijp je kans. Prijs is onderhandelbaar, dus een goed voorstel zal ik zeker in overweging nemen.

Hopfenfox

Josss

De 35 liter is nu in de aanbieding bij Unibrew, het is bijna een ruzie waard.

BenG

Hopfenfox

Wordt als het goed is 7 mei opgehaald. Voor de zekerheid laat ik hem tot dan nog open staan, als gereserveerd.

Hopfenfox

Definitief verkocht, mag op slot.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.