Helpt u mij mijn scriptie door?

Gestart door roelhoudtvanwhisky, 07-04-2023 09:55 u

Vorige topic - Volgende topic

roelhoudtvanwhisky

Beste lezer,

Allereerst wil ik graag aan u kwijt dat ik weet dat dit geen whiskyforum is. Echter, hoop ik enkele whiskydrinkers middels dit forum te bereiken!

Mijn naam is Roel en ik werk op dit moment aan mijn scriptie. Deze enquête is ontworpen om inzichten te verkrijgen in het koopgedrag van whiskydrinkers. Het onderzoek wordt uitgevoerd voor een whisky winkel in Nederland door een student van de studie Commerciële Economie, als onderdeel van de scriptie. Het invullen van de enquête zal ongeveer 3 tot 5 minuten van uw tijd in beslag nemen. Hartelijk dank voor uw medewerking en het invullen van de enquête. Alle gegevens worden anoniem verwerkt.

De link naar de enquête: https://surveys.enalyzer.com?pid=h6pitad2

Uw invulling van de enquête helpt mij enorm met de invulling van mijn onderzoek.

Alvast bedankt!

Jaap W

Om de echte whisky stokers te bereiken, zou je eens op stookforum.nl kunnen rond kijken. :weetniet:  :proost:

hansHalberstadt

Citaat van: Jaap W op 07-04-2023  13:31 uOm de echte whisky stokers te bereiken, zou je eens op stookforum.nl kunnen rond kijken. :weetniet:  :proost:
Als het om whisky kopers gaat dan zullen whisky stokers dat minder doen neem ik aan. 

Jacques

Citaat van: hansHalberstadt op 07-04-2023  16:37 uAls het om whisky kopers gaat dan zullen whisky stokers dat minder doen neem ik aan. 

Als je zelf whiskey stookt ben je waarschijnlijk een echte liefhebber en koop je het ook. Dat geldt ook voor de meeste hobbybrouwers. Je wilt immers je eigen brouwsel vergelijken met commerciële voorbeelden.

CeesM

Een hoop moeite gedaan om te laten weten dat ik mijn whisky bij de Duitse Lidl haal voor € 6,99 per 70cl fles. ;)

Jaap W

Citaat van: Jacques op 07-04-2023  23:57 uAls je zelf whiskey stookt ben je waarschijnlijk een echte liefhebber en koop je het ook. Dat geldt ook voor de meeste hobbybrouwers. Je wilt immers je eigen brouwsel vergelijken met commerciële voorbeelden.
Klopt helemaal. :beersmiley:  :police:  :proost:

1Mandine

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.