iSpindels nieuwste, verbeterde versie

Gestart door Scooby228, 01-04-2023 12:34 u

Vorige topic - Volgende topic

Scooby228

Dit is een afgesplitst topic. Het is namelijk niet de bedoeling discussies te voeren in het board Prikbord.

2 stuks gekocht en vanochtend gekalibreerd.  Ben benieuwd  ;)

Tussen iSpindel en modern zie een afstand van 5 tot 6 meter,  niet zo ver,  maar hij zit in een rvs vat en er zitten 2 muren tussen. Helaas geen contact.

Broewerke

Citaat van: Scooby228 op 01-04-2023  12:34 u2 stuks gekocht en vanochtend gekalibreerd.  Ben benieuwd  ;)

Tussen iSpindel en modern zie een afstand van 5 tot 6 meter,  niet zo ver,  maar hij zit in een rvs vat en er zitten 2 muren tussen. Helaas geen contact.
Gewoon een wifi versterker in de ruimte plaatsen. Als je electra op dezelfde groep zit neem je eentje die via stopcontact loopt. Zo heb ik sterke wifi in tuinhuisje

Jan de Graaff

Ik heb vrij recent in dit bericht een overzichtje gemaakt van mogelijke oplossingen om je iSpindel een betere verbinding te geven: https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?topic=44893.msg678576#msg678576

Er zijn meerdere draadjes hier die connectiviteit van iSpindels en het verbeteren ervan behandelen.

thepsych

Citaat van: hobbyman op 22-03-2023  12:49 uBeste Brouwers,

Ik heb weer Ispindels ter overname.
Mocht je interesse hebben, reageer dan op mijn marktplaats advertentie:

https://link.marktplaats.nl/m1957970978

Het gaat hier om de nieuwste versie van de Jeffry 2.69 PCB, tevens is de laatste software versie geinstalleerd
Wemos D1 mini pro, met verbeterde keramische antenne. Deze geeft ook signaal door een RVS gistvat vat heen.
USB-C oplaad module ipv zwakke micro usb.
Hoogwaardige accu, volledig opgeladen.
Getest en gekalibreerd in water op 25 graden +/- 2 graad

Prijs 50 euro ex. verzenden of ophalen
IMG20220304202221_compress91.jpg

Leuk aanbod, voor een redelijke prijs. Ik zou niet meer zonder een Ispindel willen vergisten. Recent heeft een vriend een Pill gekocht. Is wel helemaal een mooi ding en werkt zeker zo goed en ie slechts een tikkie duurder, 70 euro dacht ik.
Overigens heb ik de Phillip versie van de Ispindel en waar de vergistingsketel staat een powerline  wifi ontvanger. Nooit problemen gehad met bereik/ontvangst

Scooby228

Citaat van: Broewerke op 02-04-2023  10:17 uGewoon een wifi versterker in de ruimte plaatsen. Als je electra op dezelfde groep zit neem je eentje die via stopcontact loopt. Zo heb ik sterke wifi in tuinhuisje
ik heb vandaag een wifi repeater geïnstalleerd, en het werkt allemaal; het signaal komt door  ;D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.