2023 ONK-camping te Meldersl0

Gestart door Sjaak_Deventer, 12-03-2023 15:58 u

Vorige topic - Volgende topic

Zou je ook de ONK-camping willen staan en aansluiten bij de bbq?

Ja, leuk idee.
9 (69.2%)
Nee, kamperen dat gaat 'm echt niet worden.
3 (23.1%)
Ik zou graag alleen aansluiten bij de bbq. Ik slaap niet op de camping
1 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 13

Bvk1983

Citaat van: L.win op 05-06-2023  19:17 uIk heb hier gisteren mailcontact over gehad.
Hertog Jan heeft helemaal geen proefnotities gemaakt heb ik begrepen. Dus ik denk dat we helemaal geen beoordeling meer te zien krijgen 😞

Als dit echt zo is,lijkt het me dat ze ons hier in gaan compenseren, want het zou wel beschamend zijn als dit echt waar is.

Het gaat me niet eens zozeer om het inschrijfgeld maar ik vind het schandalig als mensen hier vol enthousiasme tijd en energie in hebben gestoken en vervolgens geen terugkoppeling krijgen. Is er wel een winnaar in die klasse geweest?

Wijbrouwers

Het was inderdaad een zeer gezellig evenement. Heel veel mensen ontmoet en 's avonds op de camping was ook hartstikke gezellig.

Rickm

Citaat van: L.win op 05-06-2023  19:17 uIk heb hier gisteren mailcontact over gehad.
Hertog Jan heeft helemaal geen proefnotities gemaakt heb ik begrepen. Dus ik denk dat we helemaal geen beoordeling meer te zien krijgen 😞

Als dit echt zo is,lijkt het me dat ze ons hier in gaan compenseren, want het zou wel beschamend zijn als dit echt waar is.

Vond de Hertog Jan stand sowieso apart. Vond op de gestelde vragen hoofdbrouwer Gerard ontzettend arrogant en uit de hoogte reageren. Zeer aparte reacties ook op de vragen.

L.win

Volgens mij is er helemaal niks bekend! :echtboos:

Bvk1983

Ik heb de organisatie ook nog gemaild. Ben heel benieuwd wat voor reactie daar op komt. Het is voor mij in ieder geval de eerste en meteen de laatste keer dat ik me voor zo'n categorie inschrijf.

De Hopman

Inderdaad jammer. Had ik dit geweten dan had ik mijn bier wel ingezonden voor categorie D. Gelukkig heb ik nog 3 goudgedopte BNR-flesjes achter de hand voor een volgende wedstrijd  ;)

Nou lijkt het me ook niet chique om de organisatie en HJ hier publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Verder was alles keurig verzorgd, en het blijven natuurlijk vrijwilligers die zich flink hebben ingezet om er weer iets moois van te maken.  :hoera:  Dit is even jammer, maar niets aan te doen, zal heus niet met opzet zo gedaan zijn. Ik vermoed gewoon een stukje miscommunicatie tussen Hertog Jan en Dionysus.

Bvk1983

Citaat van: De Hopman op 07-06-2023  07:44 uInderdaad jammer. Had ik dit geweten dan had ik mijn bier wel ingezonden voor categorie D. Gelukkig heb ik nog 3 goudgedopte BNR-flesjes achter de hand voor een volgende wedstrijd  ;)

Nou lijkt het me ook niet chique om de organisatie en HJ hier publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Verder was alles keurig verzorgd, en het blijven natuurlijk vrijwilligers die zich flink hebben ingezet om er weer iets moois van te maken.  :hoera:  Dit is even jammer, maar niets aan te doen, zal heus niet met opzet zo gedaan zijn. Ik vermoed gewoon een stukje miscommunicatie tussen Hertog Jan en Dionysus.

Het gaat ook niet om het publiekelijk aan de schandpaal nagelen, zo ervaar ik dat niet in ieder geval. Wel vind ik dat als er betaald wordt aan de organisatie, hoe laag dat bedrag ook is, je ook van de organisatie een oplossing of op zijn minst een verklaring mag verwachten. Dat zij onderling een miscommunicatie met Hertog Jan hebben is niet mijn probleem.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.