Pieter

Gestart door Pieter Peusens, 15-02-2023 13:17 u

Vorige topic - Volgende topic

Pieter Peusens

Dag allemaal,

Ik wil me alvast even voorstellen. Pieter P. uit het Belgische Riemst (vlakbij Maastricht).
Ik ben sinds afgelopen jaar gestart met het brouwen van bier. Dit is allemaal begonnen met een kant en klare brouwset van Brouwland.
Ondertussen ben ik begonnen met eigen (standaard) recepten te proberen en mijn proces te optimaliseren. Ik doe voornamelijk kleine batches van 5-12 L gezien ik nog niet beschik over goede brouwapparatuur.

Ik hoop hier veel informatie en idee├źn te kunnen op doen.
Groetjes

Pieter P.

De Hopman

Welkom!
Informatie genoeg hier, dus begin maar vast te lezen dan ben je na een paar maanden vanzelf brouwmeester ;)

tdp

Welkom! Veel info te vinden op dit forum, en ook altijd mensen die bereid zijn een vraag te beantwoorden! En er is niets mis met een kleine setup, daarmee brouw ik ook geregeld. Je kunt dan wat vaker brouwen zonder een extra opslagruimte te moeten huren voor je gebrouwen bier ;).

Teun

Fractus

Welkom bij de club Pieter! Hopelijk vind je hier de inspiratie die je zoekt  :beersmiley:

jhazenberg

welkom Pieter,

veel plezier met het brouwen.
Hier op het forum kan je zeker vinden wat je nodig hebt om een stap verder te komen, en weet je het niet kan je het altijd vragen

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.