Even voorstellen: Thijs

Gestart door Thijs1985, 08-02-2023 12:33 u

Vorige topic - Volgende topic

Thijs1985

Goedemiddag! Zojuist aangemeld als lid van dit formum. Ik ben Thijs, recent begonnen met thuisbrouwen. Niet te moeilijk tot nu toe, gewoon in een pan, kleine batches van 5 liter in de fastferment 3G (ben de enige in huis die drinkt, en de hobby moet geen drankprobleem worden...). Tot dusver 4 batches gebrouwen, de eerste 2 met een moutpakket, de laatste 2 helemaal zelf. Leer elke keer wat nieuws (of anders gezegd, ontdek elke keer kleine foutjes). Tot dusver is alles nog drinkbaar!

Over mij: ik woon in Alphen aan den Rijn en werk in de levensmiddelenindustrie op het gebied van wetgeving (Reinheitsgebot was mij al bekend voor dat de brouwhobby losging).

Hoop veel op te steken van medebrouwers hier.

Groete,
Thijs

tdp

Hoi Thijs,

Welkom op het forum! Kleine brouwsels zorgen er juist voor dat je vaak kunt brouwen en veel kunt leren, ik brouw geregeld zelf ook kleine batches om zo bijvoorbeeld bierstijlen te leren kennen, of bepaalde grondstoffen.

Veel plezier in deze plezierige wereld!

Teun

jhazenberg

Welkom Thijs

Genoeg informatie hier op het forum te vinden.
Heel veel plezier met het brouwen en natuurlijk het proeven van je eigen brouwsels.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.