Roerwerk voor maischketel

Gestart door Erik-T, 05-02-2023 18:28 u

Vorige topic - Volgende topic

Erik-T

Ik heb een deksel met roerwerk te koop voor een maischketel met een doorsnee van 36-39cm. Roerwerk via ruitenwissermotor. Inclusief dompelbuis met thermometer. Lengte as roerwerk 34cm. Langzaam roerend. Werkt prima, maar heb ondertussen een HERMS installatie zonder roerwerk in gebruik, dus deze heb ik over. Vg ErikT

maischroerwerk.jpg
maischroerwerk2.jpg 

Bvk1983

lier

Goede avond,

Ik neem aan dat dit het roerwerk van brauhardware.de is, wat wil je er voor hebben?

Erik-T

Ja klopt heb hem een paar keer gebruikt, maar met mijn nieuwe installatie roer ik weer handmatig. Ik dacht zelf aan 40 Euro. Zit geen adapter bij, maar die is bij brauhardware.de of ergens anders los te krijgen.
Werkt prima is als nieuw.

Eri

Schanulleke

Erik-T

Roerwerk is verkocht.

Ik worstel nog wat met hoe en wat met het prikbord en het forum om eerlijk te zijn. Met name waar ik wat kan vinden, maar begint langzaam te wennen.

Vroeger veel gebrouwen en daarna 20 jaar niet meer, maar sinds 2019 de hobby weer opgepakt met een Brewmonk 30L ketel. Na experimenteren met verschillende ketels en opstellingen, afgelopen jaar begonnen met het opbouwen van een 60 L HERMS installatie en vorig week uitgeprobeerd. De nieuwe installatie is zeer goed te beheersen qua proces, maar wel veel meer schoonmaakwerk. Ik brouw het liefst Stouts en Porters, maar in de zomer ook een fris pilsje en soms een IPA.

Heb de afgelopen twee jaar regelmatig het forum gebruikt om informatie in te winnen en inspiratie op te doen voor recepten. Super!
Groet, Erik

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.