Hopzakjes

Gestart door Erny, 18-01-2023 11:24 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Citaat van: Eriks op 20-01-2023  05:50 uHet is de vraag welke variant het is, want nylon is een verzamelgroep.

Vandaar ook dat ik schreef dat er ook voedselveilig nylon is...
Je hebt inderdaad nylon en nylon...  smile

Eriks

Citaat van: Jacques op 20-01-2023  19:16 uVandaar ook dat ik schreef dat er ook voedselveilig nylon is...
Je hebt inderdaad nylon en nylon...  smile

Precies smile nou denk ik niet dat dit een hoogwaardig nylon is, waarschijnlijk hebben ze er eentje gekozen die een soort van slijtvast is, flexibel (zijn weekmakers handig voor), kleurvast en misschien licht elastisch om klappen op te vangen van vallend fruit/groente. Voedselveilig hoeft volgens mij in dit geval niet, er komt geen "geschild" fruit in. Contact met de schil wel, maar die komt wel in aanraking met wat meer ;) Maar laat staan dat er getest zal zijn op 100 graden. Want bij normaal gebruik zou dat nooit gebeuren en zal je ook niet kijken wat dan de gevolgen zijn bij dit gebruik.
Zeker weten doen we het niet, aangezien we de samenstelling niet kennen. Ik zou er enkel mee oppassen om het op deze manier te gebruiken

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.