Brewfather voorraad beheer

Gestart door lexkato, 04-01-2023 11:16 u

Vorige topic - Volgende topic

lexkato

Vraagje, als ik tijdens het brouwen mijn gebruikte ingrediënten wil aanpassen (bijv. de hoeveelheid gist) dan maak ik een aanpassing in het badge recept en geef aan dat de voorraad met deze aantallen moet worden bijgewerkt.
Nu wordt de voorraad echter niet automatisch bijgewerkt.

Doe ik iets niet goed of werkt dit alleen vanuit het basis recept o.i.d.?

Frits1980

Dit was mij ook opgevallen. Jammer. Net als uitrekenen wat de kosten zijn van een batch zou leuk zijn.

Sjaak_Deventer

Citaat van: Frits1980 op 04-01-2023  18:31 uDit was mij ook opgevallen. Jammer. Net als uitrekenen wat de kosten zijn van een batch zou leuk zijn.

Dat zit er al wel op. De kosten van een batch kan worden uitgerekend.

Zjoske

Kosten worden wel in de batch aangegeven, er vanuit gaande dat je de kosten van de ingredienten ook ingevoerd hebt.

Edwin brouwt

Citaat van: lexkato op 04-01-2023  11:16 uVraagje, als ik tijdens het brouwen mijn gebruikte ingrediënten wil aanpassen (bijv. de hoeveelheid gist) dan maak ik een aanpassing in het badge recept en geef aan dat de voorraad met deze aantallen moet worden bijgewerkt.
Nu wordt de voorraad echter niet automatisch bijgewerkt.

Doe ik iets niet goed of werkt dit alleen vanuit het basis recept o.i.d.?

Als je eerst (bijvoorbeeld) 3 kg in je recept had staan en het vinkje zet hij het ingrediënt om het van de voorraad af te halen, dan zul je bij het aanpassen van je Batch recept naar bijvoorbeeld 2 kg, de voorraad met 1 kg moeten verhogen. Dat moet inderdaad handmatig, maar doe je wel binnen je batch.

lexkato

Bedankt voor jullie hulp.
Hopelijk gaan ze dit snel nog een keer fixen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.