Jezelf voorstellen, Marciano

Gestart door marcianohouten, 18-12-2022 22:53 u

Vorige topic - Volgende topic

marcianohouten

Hallo Medebrouwers!

Ik ben Marciano uit Kampen en ben sinds kort weer begonnen aan brouwen.

De reden van mijn lidmaatschap is eerste instantie om wat te leren waar ik tegen aan loop en waar dat kan andere te helpen.

Groet,
Marciano

Snelbier

Welkom, Marciano.
Uit nieuwsgierigheid: waaruit bestaat je eerdere brouw-ervaring?
Ben zelf op dit forum beland na veel omwegen, vraag me daarom af wat de beweegreden voor anderen is om  aan te melden (GRATIS) op het beste brouwforum van Nederland  :groots:
Proost, Snelbier

tdp

Hoi Marciano,

welkom op het forum! Om zaken over het brouwen te leren, ben je wel op de goede plek ;). Veel is ooit wel de revue gepasseerd hier op het forum!

Groet,
Teun

jhazenberg

Welkom,

Zeker weten dat je op al je vragen hier een antwoord kunt vinden

Veel brouwplezier

marcianohouten

Citaat van: Snelbier op 18-12-2022  23:12 uWelkom, Marciano.
Uit nieuwsgierigheid: waaruit bestaat je eerdere brouw-ervaring?
Ben zelf op dit forum beland na veel omwegen, vraag me daarom af wat de beweegreden voor anderen is om  aan te melden (GRATIS) op het beste brouwforum van Nederland  :groots:
Proost, Snelbier

Bedankt voor je interesse!
Ik ben in 2019 wezen brouwen met een brouwmaat van me omdat we veel hoorde over het brouwen van een kennis, in totaal hebben we 120 liter gebrouwen. Denk aan ipa, weizen en blond.

Dit jaar weer eens wezen brouwen na een lange tijd, ditmaal met een ander persoon.

Ik heb het idee dat het altijd beter kan, en wil ook het maximale uit mijn brouwsel halen en eventueel andere ook eventueel op weg kan helpen.

Vandaar dat ik hier lid ben geworden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.