Interview hobbybrouwers

Gestart door OCCLisanne, 30-11-2022 13:04 u

Vorige topic - Volgende topic

OCCLisanne

Beste bierliefhebbers,

Mijn naam is Lisanne en ik ben 25 jaar. Voor mijn opleiding Online Contentcreator zijn wij bezig met het verbeteren van een vrij nieuw biermerk, die ook brouwen voor huurbrouwers.
Hiervoor moeten wij doelgroepen interviewen en zijn jullie als hobbybrouwers perfect.
Het is een interview van niet langer dan 15 minuten en het is de bedoeling dat ik de audio opneem.

Zou iemand mij hierbij kunnen en willen helpen?
Dit kan telefonisch maar als je dat echt niet graag hebt zou ik de vragen ook over de mail kunnen sturen.

Met vriendelijke groetjes,
Lisanne

Dantel

Hoi Lisanne,

Hoewel wij waarschijnlijk niet binnen je doelgroep vallen (wonen in het buitenland en hebben een nano brouwerij)
Lijkt het ons toch leuk je te kunnen helpen.

Ik zou zeggen brand los

Wolter

Citaat van: OCCLisanne op 30-11-2022  13:04 uBeste bierliefhebbers,

Mijn naam is Lisanne en ik ben 25 jaar. Voor mijn opleiding Online Contentcreator zijn wij bezig met het verbeteren van een vrij nieuw biermerk, die ook brouwen voor huurbrouwers.
Hiervoor moeten wij doelgroepen interviewen en zijn jullie als hobbybrouwers perfect.
Het is een interview van niet langer dan 15 minuten en het is de bedoeling dat ik de audio opneem.

Zou iemand mij hierbij kunnen en willen helpen?
Dit kan telefonisch maar als je dat echt niet graag hebt zou ik de vragen ook over de mail kunnen sturen.

Met vriendelijke groetjes,
Lisanne

Prima hoor.. stuur maar een pb om even gegevens uit te wisselen..

Edwin brouwt

Hi Lisanne,

Lijkt me prima hoor, stuur maar een pb, dan kunnen we een afspraak maken.

Groeten,
 Edwin

Jaap W

Hallo Lisanne,

stuur me maar een pb, gaan we kijken wat we er van kunnen maken.

vr.gr. Jaap  :beersmiley:  :brouwen:  :proost:

Staple

Hoi Lisanne,

Ik ben niet van plan mijn bier bij een huurbrouwerij te laten brouwen, maar als ik je kan helpen dan stuur maar een pb!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.