Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Ik had de vraag ook al gesteld via een pb aan Jacques.maar de foto die Jacques stuurde klopte bij mij ook niet.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Die foto van Jacques is alleen het geval als je een creditcard als betaalmethode gebruikt. Amazon doet er alles aan om het zo moeilijk mogelijk te maken een kortingscode in te voeren...
Weet iemand hoelang het snoer is van de temperatuursensor?
Klopt helemaal, als ik met mijn creditcard betaal krijg ik wel het invoerveld voor de kortingscode, super!(Kleine note is dat ze dan ineens niet gratis versturen, verschil van 3.50 en daaroverheen 20% korting) kortom totaal prijs van € 44,79. In ieder geval werkt het nu wel :-)
Even snel gemeten: 1,80 meter
(Kleine note is dat ze dan ineens niet gratis versturen, verschil van 3.50 en daaroverheen 20% korting) kortom totaal prijs van € 44,79.
Die van mij is 1,92 #wieheeftdelangste
Amazon doet er alles aan om het zo moeilijk mogelijk te maken een kortingscode in te voeren...
Dat klopt wel. Ik dacht later waarom bestel ik er gelijk geen 2. Ik heb tenslotte ook 2 gistkasten.Maar helaas een 2e keer de code invullen werkt dus niet
Maar ook dat is op te lossen... Maak je gewoon een 2e account aan
Je blijft een Zeeuw he Haha!
Nee ik ben een Zeeuws Vlaming, de meest bourgondische Nederlanders.Wel zuinig, maar niet gierig