23/24/25-06-2006 Bierpassie Weekend Antwerpen

Gestart door JOT, 18-06-2006 10:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JOT

7e Bierpassie Weekend

Groenplaats - Antwerpen

Vrijdag 23 juni 17.00-23.00 uur
Zaterdag 24 juni 11.00-23.00 uur
Zondag 25 juni 11.00-23.00 uur

thibolleke

Aha,daar heb ik weer naar uitgeken!
Ik ben dus zeker present...zowat alle dagen of zo... :lekkerbier:
Altijd wel leuk een bierfesitval in je eigen stad.
Ik hoop dat er veel van julie ook komen.

Groeten Thibolleke

Oscar

Citaat van: thibolleke op 20-06-2006  21:50 uIk ben dus zeker present...zowat alle dagen of zo... :lekkerbier:

Thibolleke, doe je nog een kort verslag van dit festival ?....ik ben er nog nooit geweest en ben benieuwd hoe dit festival is......

Groeten en gezondheid
Oscar

Emile

Ik ben zaterdag geweest. Ze hadden een grote tent op de Groenplaats opgezet. Als je voor minimaal 30 euro aan jetons kocht, kreeg je een boek van Michael Jackson er gratis bij. Die kon je ook nog laten signeren door de goede man. Heb ik gedaan, was wel grappig.

Voor 2 euro koop je een proefglaasje en voor 1 jeton kun je dat laten vullen bij een brouwer naar keuze (en keuze was er genoeg).

We proberen ieder jaar een aantal rondjes te doen (hier en daar wat bier proeven), maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat zo ergens rond de 2e ronde het licht uitgaat. Ik heb een Deus Brut des Flandres geproefd, maar vond dat toch een merkwaardig "bier". Eigenlijk is het champagne, maar toch is het bier. Beetje vaag dus.

Ook een Orval geproefd (omdat iedereen hier zo enthousiast over is), maar ik vond het niet zo bijzonder (maar dat kwam ongetwijfeld omdat ik al wat gedronken had). Later in een biercafe heb ik nog een ongezoete Kriek Liefmans van de tap gehad. Kijk, dat was nog eens speciaal!

Erg leuke sfeer altijd en het was mooi weer!

thibolleke

Wel.....
beter kon ik het niet beschrijven,
de sfeer zat er echt wel in.Wat me wel opviel was dat de eerder kleine brouwerijen er niet waren en dus vooral bieren die je al geproefd had.
Dus het was vooral de bieren die je al gedronken had lang geleden opfrissen,
wat niet echt lukte want ook wij waren al goed beschonken.

Er waren ook 2 'nietbierliefhebbers' bij.Wel bij deze hebben we ze bekeerd.
En gaan het volgende festival terug mee!Dat is altijd fijn om te zien.

Toevoeging bij het verslag:zondag was het al wat minder goed weer.
Maar wat doet dat ertoe.Als er maar goede bieren en een goede sfeer is.
Wat er zeker was.Een geslaagd festival dus.

Thibolleke

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.