Aanschaf perfect draft

Gestart door Nickvd, 17-11-2022 23:49 u

Vorige topic - Volgende topic

Nickvd

Heren (en dames),

Ik heb momenteel een bier sub tap. Maar ik zit te twijfelen om over te stappen een perfect draft van Philips..

Nieuw (300) is hij voor mij te duur. Nu zie ik op marktplaats diverse oudere modellen van 25 tot 125 euro. Iemand ervaring met de perfect draft en is deze tweedehands nog goed bruikbaar of gaan ze niet zo lang mee of worden ze minder?

Alvast bedankt!

guest15461

Ooit één gehad, na een maand terug te koop gezet.

Veel te dure vatjes en hij krijgt het bier niet koud.

CeesM

Citaat van: Antony op 18-11-2022  08:25 uOoit één gehad, na een maand terug te koop gezet.

Veel te dure vatjes en hij krijgt het bier niet koud.
Ik heb een goedkoop merk tapje voor 5 liter vaatjes. Koelt goed naar 3 graden. Biervaten koop ik in Duitsland, ca. € 10,--.

guest15461

Das een ander verhaal. Waar ik over spreek, is ook al bijna 10 jaar geleden

Nickvd

Citaat van: CeesM op 18-11-2022  21:15 uIk heb een goedkoop merk tapje voor 5 liter vaatjes. Koelt goed naar 3 graden. Biervaten koop ik in Duitsland, ca. € 10,--.

Welk merk heb je dan?

CeesM

Citaat van: Nickvd op 19-11-2022  12:47 uWelk merk heb je dan?
Continental Edison. Dit voorjaar gekocht via bol.com voor €86,--. Lege blanco vaten kosten €10,-- bij de brouwmarkten.
Ik gebruikte volle vaten Bitburger en Warsteiner voor ongeveer dezelfde prijs bij Trink Gut in Duitsland.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.