Ik zoek een alternatief voor de TILT draadloze hydrometer

Gestart door fantastica, 14-11-2022 12:34 u

Vorige topic - Volgende topic

hansHalberstadt

Citaat van: seed7 op 21-11-2022  15:11 uEn dan is er nog: https://www.easydens.com/

ingo
ach ja, het is bijna sinterklaas en kerst en de energie rekening is tegenwoordig al 2 easydensen per maand, dus waar heb je het dan nog over.

hb-lot

Citaat van: hansHalberstadt op 21-11-2022  17:29 uDat spuitje heeft niets te maken met dat andere stukje slang. (Niet meer dan dat ik het ooit van hetzelfde stuk aquarium luchtslang heb afgeknipt)

Dank voor de toelichting. En ik neem aan dat je het spuitje en de schroef iedere dag ontsmet voordat/als je een monster neemt? Of is dat overdreven.

hansHalberstadt

Citaat van: hb-lot op 21-11-2022  21:15 uDank voor de toelichting. En ik neem aan dat je het spuitje en de schroef iedere dag ontsmet voordat/als je een monster neemt? Of is dat overdreven.
Nee dat hoeft niet, mits je ervoor zorgt dat je eerst het slangetje dichtknijpt dan het spuitje erop doet en dan het spuitje vult en dan het clipje erop dan spuitje los en schroefje er weer in. zo kan er niets terugstromen en het clipje zorgt dat er ook vrijwel niets kan mengen met evt bacteriƫn aan het uiteinde. Dit gaat al jarenlang goed.

John

Frits1980

Citaat van: John op 29-11-2022  14:39 uIemand ervaring met de Rapt Pill?
Wat wil je weten?

John

Citaat van: Frits1980 op 29-11-2022  16:12 uWat wil je weten?

Of die prettig werkt en of het bereik niet te zeer wordt verstoord door edn RVS CCT en gistkast.

Frits1980

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.