Even voorstellen: Raymond

Gestart door Ray2000, 11-11-2022 16:40 u

Vorige topic - Volgende topic

Ray2000

Hallo allemaal,

Ik ben een jaar of 2 geleden begonnen met brouwen. Met mijn "brouwerij" kan ik in theorie zo'n 15 liter brouwen. Ik brouw nu meestal rond de 8 liter, totdat ik alles door heb. Mijn ketel is een omgebouwde elektrische inmaakketel van 26 liter waar ik in maisch en in kook. Het maischproces heb ik geautomatiseerd via Arduino.
Naast mijn thuis brouwerij heb ik op mijn werk sinds 1 jaar ook een brouwerij staan. Ik werk als docent op een mbo richting proces techniek. Mijn "baas" is ook hobbybrouwer en hij vond dat we meer in de voedingsindustrie moesten gaan doen. Nu hebben we sinds 1 jaar een SSbrewtech 1bbl brewhouse staan, waar ik nu eigenlijk de brouwmeester van ben.

Jacques

Welkom bij het forum Raymond.

Zo te lezen heb je een hobby in de hobby
Citaat van: Ray2000 op 11-11-2022  16:40 uMijn ketel is een omgebouwde elektrische inmaakketel van 26 liter waar ik in maisch en in kook. Het maischproces heb ik geautomatiseerd via Arduino.

En ga je met plezier naar je werk.
Citaat van: Ray2000 op 11-11-2022  16:40 uNaast mijn thuis brouwerij heb ik op mijn werk sinds 1 jaar ook een brouwerij staan. Ik werk als docent op een mbo richting proces techniek. Mijn "baas" is ook hobbybrouwer en hij vond dat we meer in de voedingsindustrie moesten gaan doen. Nu hebben we sinds 1 jaar een SSbrewtech 1bbl brewhouse staan, waar ik nu eigenlijk de brouwmeester van ben.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.