Even voorstellen: Michel

Gestart door MichVoll, 06-11-2022 17:03 u

Vorige topic - Volgende topic

MichVoll

Beste Brouwers,

Mijn naam is Michel, zo groen als gras/hop qua brouwervaring maar ik hoop hier naast mijn toekomstige bierprobeersels een hoop te leren over het brouwen.

Ik ben door een goede vriend geïnteresseerd geraakt in het brouwen en heb inmiddels ook 2 biervaten van 50 liter die ik wil modificeren.

Ik ben nu een zelfstudie bierbrouwen aan het doen met een cursuspakket van Brouwpunt waar je 4 verschillende bieren in een kleine badge gaat brouwen in je eigen keuken .... Fantastisch om zo voor het eerst kennis te maken met het brouwen van bier.

Naast de verschillende biersoorten die ik wil ontmoeten  ^-^ vind ik de brouwtechnieken zoals HERMS zeer boeiend,  ik heb hier al aardig wat gelezen daar over.

Groet; Michel.

Wolter

Welkom op het forum Michel. Veel succes met jouw ontdekkingstocht in onze gemeenschappelijke brouwhobby.

Jacques

Welkom Michel

Citaat van: MichVoll op 06-11-2022  17:03 uIk ben nu een zelfstudie bierbrouwen aan het doen met een cursuspakket van Brouwpunt waar je 4 verschillende bieren in een kleine badge gaat brouwen in je eigen keuken .... Fantastisch om zo voor het eerst kennis te maken met het brouwen van bier.

Lees ook de cursus op deze site...
https://www.hobbybrouwen.nl/site/praktisch/cursus-brouwen-met-mout/

Jaap W

Welkom Michel op dit mooie en nuttige forum. Succes met het brouwen. :brouwen:  :proost:

jhazenberg

Michel,

Welkom op het forum, genoeg info hier te vinden om jouw brouwavontuur te starten en verder te komen in het brouwen van veel lekker bier.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.