Even voorstellen: Aram

Gestart door Brauram, 21-10-2022 14:37 u

Vorige topic - Volgende topic

Brauram

Hallo allen,

Ook ik struin al een poosje dit forum af op zoek naar tips en kennis. Het werd nu wel eens tijd om mij te registreren en voor te stellen. Ik woon en werk in Utrecht.

Inmiddels al een paar brouwsels gemaakt met wisselend resultaat, oefening baart kunst!
Toolbox: Easybrew 30 liter, wortkoeler en schrootmolen (deze zomer aangeschaft).

Het is een enorm leuke hobby, maar heb nog heel veel te leren! Vooral de keuzes van gist vind ik nog een uitdaging. Nu een (blond bier) brouwsel in het vat waar ik per ongeluk de verkeerde gist gebruikt heb (K97). We gaan het beleven, over een paar weken, wat ik heb geschapen ;-).

Favoriete biertjes, Saisons, IPA's en blonden bietjes.

Jacques

Welkom op het forum Aram.

Citaat van: Brauram op 21-10-2022  14:37 uHet is een enorm leuke hobby, maar heb nog heel veel te leren! Vooral de keuzes van gist vind ik nog een uitdaging. Nu een (blond bier) brouwsel in het vat waar ik per ongeluk de verkeerde gist gebruikt heb (K97). We gaan het beleven, over een paar weken, wat ik heb geschapen ;-).
Dat zou wel eens heel goed kunnen uitpakken!

Jaap W

Welkom op dit mooie forum. Zoals al gezegd het zou zo maar goed kunnen uitpakken. De meeste "uitvindingen" vinden ook bij toeval plaats en daarom zou dit maar zo een lekker biertje op kunnen leveren. :weetniet:  :beersmiley:  :brouwen:  :proost:

Wolter

Welkom! Juist iets anders doen dan wat de rest al heeft gedaan is vaak juist heel leuk en kan de meest verrassende resultaten geven.. 🤘🍻

jhazenberg

Welkom op het forum, zal zeker een lekker biertje gaan worden

Goldin

Welkom! En veel plezier me deze hobby!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.