Pils mout en pale mout- 20 en 10 kg ongeveer- gratis af te halen

Gestart door wilwou, 21-10-2022 09:47 u

Vorige topic - Volgende topic

wilwou

Iemand belang voor de mout? Zonde om weg te gooien. Gratis op te halen

Gerb

Timdehart

Fractus

bravebunny

Citaat van: wilwou op 21-10-2022  09:47 uIemand belang voor de mout? Zonde om weg te gooien. Gratis op te halen

Goedemorgen Woudstra, komende maandag werk ik op Terschelling. Ik pak de snelboot van 16:25 terug. Ik rij op de terugweg langs Franeker. Een beetje er over is niet zo erg, maar hoe zit het met de houdbaarheidsdatum?

wilwou

Ja, dat is in Franeker. Maandag past me prima.  Houdbaarheidsdatum weet ik niet meer. Begin dit jaar gekocht en in de ton bewaard. Alles is droog en ruikt goed)

wilwou

Citaat van: Gerb op 21-10-2022  09:57 uHallo Wilwou, waar woon je?

in Franeker

bravebunny

Citaat van: wilwou op 23-10-2022  08:04 uJa, dat is in Franeker. Maandag past me prima.  Houdbaarheidsdatum weet ik niet meer. Begin dit jaar gekocht en in de ton bewaard. Alles is droog en ruikt goed)

Dan neem ik het graag mee op de terugweg! Ik kom rond kwart over vijf aan in Harlingen en verwacht dan kwartiertje later wel in Franeker bij jou te kunnen zijn. Stuur je me jouw adres nog even in DM? Dan ben ik morgen tussen kwart over vijf en half zes bij je  :degroeten:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.