Hallo allemaal! Tom hier

Gestart door Tommeke19, 04-10-2022 09:38 u

Vorige topic - Volgende topic

Tommeke19

Hallo allemaal,

Mijn naam is Tom en ben woonachtig in Belgiƫ, Lommel om precies te zijn. Ik benn (bijna) 31 jaar en al 4 jaar gelukkig getrouwd en 2 fantastische kinderen rond lopen, of toch 1 rond lopen de andere kruipt nog ;D.

De interesse in bier is er al een hele tijd, maar sinds kort kreeg ik ook meer en meer het gevoel om zelf iets te brouwen.
Ik ben dan een workshop gaan volgen en vond het helemaal FAN-TAS-TISCH! Nu heb ik me dan ook ingeschreven voor een cursus te volgen waar alles nog meer in detail wordt uitgelegd.

Ik heb me hier dan ook al aangemeld omdat ik al met een paar vragen zit, maar die zal ik uiteraard stellen in de daar voor voorziene groepen.

Groetjes  :beersmiley:

tdp

Tom,

welkom op het forum en in de wonderlijke wereld van het bierbrouwen! Zo te horen vlieg je het goed aan, een brouwcursus is een mooie manier om je de materie eigen te maken!

Vragen zijn vrij om gesteld te worden! Veel kun je ook wel terugvinden door de zoekfunctionaliteit te gebruiken, de meeste problemen/vragen hebben we zelf ook al wel gehad ;).

Nogmaals welkom, en veel plezier met het oppakken van deze fantastische hobby!

Teun

jhazenberg

Tom,

Welkom en veel leesplezier.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.